Robert Pattison’un 3 Sırrı

1) YAKIŞIKLI OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYOR!

Alçakgönüllü olmak diye buna denir! Robert bir röportajında, görünüşüne duyulan hayranlığa bir anlam veremediğini söyledi. ”Yakışıklı mı?” diyor Robert, ” Hayır. Kendimi asla çekici biri olarak görmedim. Okul yıllarımda, oldukça serseri görünüşlü biriydim. Ne zaman kalabalık bir ortama girmem gerekse, önce uzun uzun aynaya bakar dururdum… Ta ki kendime umutsuz vaka olduğumu ve yapabileceğim hiç bir şey olmadığını kabul ettirene kadar! ” Sana hiç katılmıyoruz Robert!

2) ESKİDEN BİR SPORKOLİKTİ!

Şu an mükemmel bir vücuda sahip olabilir ama Robert, bunun için aşırı çalışmış. Eskiden günde yaklaşık 5 saat spor yapıyormuş ve kafası vücuduna göre kocaman kalmaya başlayınca yönetmen ” Kendine ne yapıyorsun böyle ?” diye sormuş. Kilosunu tekrar kazanmak için yaptığı tek şey ise sporu bırakmak olmuş

3) HİÇ DE TİTİZ SAYILMAZ!

Robert bir röportajında yaşadığı yerin pek temiz olmadığından bahsetmiş. Gülerek ”Evimi temizlemiyorum çünkü umurumda değil demiş. Evi sadece uyumak için kullandığını söylemiş!

http://twilighturkey.net/2010/07/31/robert-pattisonun-3-sirri/

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 30, 2010.

9 Yanıt to “Robert Pattison’un 3 Sırrı”

  1. ooooooooooooooooooofff niye çok tatlı bu robert yaa adamı sinir ediyoo of yiter yaa

  2. 1. sırrını bende katılıyorum a benim robert oğluuum dünyanın en seksi erkeği sçilmişin yhaa. yada ben yanlış hatırlıyorum kesin bir bilgi değil duyduğumu sölüyorum sadece. 3. sırrı bana biraz garip geldi vine temizlikçi almıomu bu yhaa. aslında alırsa ki bu ir kadın olur. sevinçn havalara uçar ben robert ve krisin evini çooook merak ediorumm kim bilir kaç katlıdırr :DD

  3. katılmıyorum dicektim pardoon

  4. senin sırlarını yirim bn yirim:)

  5. ay ben senin pisliğini serseriliğini her şeyini yerim vallah

  6. sırları da mı varmış benim aşkımın Amanın Benim Aşkımaa !!

  7. robert çoook yakışıklısın aşkımsın muckkkk

  8. sen tipsiz görmemişsin örnek taylor mavi gözlüde çok çirkin aşkım sen benim hayatımdaki en önemli şeysin…..<3askım<3<3<3<<3<3
    hayatımın anlamı bitanem seni görmekiçin neler vermezdim ama yanında olamasamda kalbim hep seninle seni seviyorumbitanem

  9. kimse onu sevemez oldururum sizi onu ilk ben gordum ve onun yanina gidiyorum onun bende esyalari var o benim askimmmmmmmm bebegimmmmmmm.

Yorum bırakın