Ashley Greene ve Miley Cyrus’un Yeni Filmi Lol’den Fotoğraflar

Genç yıldızlar Ashley Greene ve Miley Cyrus, yeni filmleri ‘LOL’ için kamera karşısında sırılsıklam oldular. İşte filmin setinden basına yansıyan fotoğraflar…

~ tarafından HK_Bgm Eylül 10, 2010.

23 Yanıt to “Ashley Greene ve Miley Cyrus’un Yeni Filmi Lol’den Fotoğraflar”

  1. niye ıslandılar ki :)))

    • eğlenceli klasik amerikan filmlerine benziyor. bu arada değiştirin artık şu eclipse resimlerini. şafak vaktininkini koyun:) emeğinize sağlık.

  2. bu kristen olamaz bu kadar güzell değil ki bu kız 😀

  3. 18 eylül’DE FOX TV’DE ALACAKARANLIK oynicak kısslarr haberiniz olsun haa İİİİ rob’u bi filmde ilk defa tv’de görcem ayyyyy 😀

    • eeet. biliyorum bende eksinlikle izlicem .. ve o kristen değil ashley greene ve miley cyrus 🙂 🙂

      • okuunca gördüm bana bişi öretmeeee bende saten inanamamıştım kız bi dakkka hatılladım seni nikki reed ‘in sözüyle kavga ettğim sen miydin? bu arada ben hatice 😀

  4. 25 eylülde fox tv de alacakaranlık var 18 eylül de DEĞİLLLLLL
    25 EYLÜLDEEEEEEEEEE

    • çizelgeden baktım ama 18 eylül cuma yzaıodu şimdi baktım değiştirmişler ilk defa yanıldım utandım bunu ilk defa söylüyorum haklısın 😦

  5. yoo. nikki reedle ilgili kavga ettiğin kişi ben diilim. ayrıca benm sna bişi öğrettiğim yok sadece sölüorum 🙂

  6. .net ne zaman açılacak sıkıldım yaa yeni haberde yok saten 😦

  7. yeni haberler ne zaman gelecek ilgilenirseniz seviniriz…

  8. Ya soruma bi cevap ya nasıl bir hata 1 haftadır düzelmio içinde devlet sırrı filan olsa tamam beklice de off ltfn ne zaman açılıyor

  9. amiinn… bende sıkıldım artık hiç yeni haber göremiorum yhaaa 😦 :@

  10. Bence Ashleey Kristen den çok daha güzel :))

  11. evet çok daha güzel kesinlikle ktılıyorum 😀

  12. şimdi fark ettm.ashley biraz nina dobrew e benziyo

Bir Yanıt Bırakın

 
