Kristen Stewart ve Makyözü

~ tarafından HK_Bgm Eylül 15, 2010.

9 Yanıt to “Kristen Stewart ve Makyözü”

  1. Bu adam n’âpmış kızın dudaklarına hiç bi çekiciliği yok şu resimde kızın.Ama hakkını yemeyim çok güzel kapatmış Kris’in suratındaki izleri.Adamın gözü ne renk altı yeşil biraz üstü kahverengi biraz üstüde siyah😀 adam etkileyici bakmaya çalışıyo ama hiç de yapamıyo bence😀

  2. krisin sadece gülümsemek için dudakları geriliyo gözleri falan hep aynı gözleriyle gülse dah güzel olurdu baksana surata😦

  3. bazen gözleriylede gülüo hakknı yemeyelim smdi 4 4’lük mükemml değil ama güzl kız!!sadece yorgun gbi:P

  4. eet ama ben oonun güzel güldüğü fotolara çok sık rastlıorum. heralde bir anda çekiolar oda poz veremio ama burda gülmesi lazımdı😦

  5. kris’in sağ gözü aşağıda sol gözü yukarıda bi bakın gözlerin duruşu çok farklı olmuş😀

  6. makyöz çekici durmaya çalışmış ama davranışı onu eşcinsel birisi gibi göstermiş…xd

  7. of ya. . . . .
    bütün bunlar saçmalik resme bakar mısın ne kadar da sahte duruyo sanki kristen in yüzü sonradan eklenmiş gibi..:/

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: