Breaking Dawn-Şafak Vakti +18 Olmayabilir!

Serinin dördüncü filmi Breaking Dawn (Şafak Vakti)’nin büyük olasılıkla iki aşamalı olarak çekileceğini önceki haberlerimizde de belirtmiştik. Ayrıca filmin ilk bölümü 18 Kasım 2011 tarihinde vizyona gireceği haberini de sizlere ulaştırmıştık.

Bunlar bir tarafta konuşuladursun, fanların asıl merak ettiği konu filmdeki yaş sınırlaması. E malum Esme adasının sahneleri..

Filmin yapımcısı Esme adası sahnelerini kitaptan gerektiği şekilde sinemaya aktaracakları açıklamasını yapmıştı. Bu da filmin +18 olacağına dair bir işaretti. Fakat buna rağmen genel görüş,Breaking Dawn filminin de diğer filmler gibi +13 yaş ile sınırlandırılması.

Summit Entertainment’in sorumlusu Richie Fay da; “Filmde +18’lik bir durum göremiyorum. Bu konuda şu an için kesin bir karar yok. Stüdyonun çekiminin ardından esas karar verilecek ama yine de hayranlar +18’e hazırlıklı olsun.” açıklamasıyla acabaa dedirtti.

Bakalım her ne kadar bu yaş sınırı beni ilgilendirmese de🙂 bekleyip göreceğiz.

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 20, 2010.

44 Yanıt to “Breaking Dawn-Şafak Vakti +18 Olmayabilir!”

  1. yaşasın zaetn breaking down u net üzerinden izlemek sıkıcı olurdu sinemada izlemek bambaşka inşallah kesn kararla +13 olur yoksa kafayı yerim🙂

    • bence yinede +18 olur çünkü kitabında çok fazla erotik yer vardı.

      • kitapta çok fazla açık anlatmıyoki bella pek bişey hatırlamıyo ona bakılırsa tutulmada da öpüşüyorlardı şafak vaktinde abartıya kaçıcaklarını düşünmüyorum yani +13 olsun…..

      • yha bence erotik yerlerini fazla göstermezler yha dimi ama yani bir + olacak kesin ama 18+ olmasın 13+ olsun demi🙂

    • yha net üzerinden sıkıcı olurdu deiğim filmin tadı sinemada daha ii çıkıo ondan öle dedim

  2. bencede sana katıLıorum😀 inş +18 oLur =D

    • yha 18+ olsunda yani diyerleri 13 14 15 12 11 10 17 16 yaşta var onlarda izlemek istiyo yanihem sinemada keyifli olmuyo evde daha ii galiba yani öff amaan 13+ olsun bence:)

  3. ay pardon yanLış yazdım inş. +13 oLur demek istedim😀 xD

  4. yaa +18 olmasın sakın ya olamazz inş.+13 olur ya lütfen Allahım +18 olursa gidemem offfffffff😦😦😦

  5. iyide kitapta esme adasında olan her şeyi anlatmıyorduki yani sadece öpüşme sahneleri ile sınırlıydı gece yaptıklarının detayını vermiyordu ki bu ayıp oldu özür dilerim ama bir gerçek değil mi?:\ :[

  6. bu kadar kasmayın vcd sini alırsınız ya nolcak bence +18 olursa daha güzel daha romantk olurr

  7. benim için fark etmez zaten o zaman 18 yaşıma girmeme 4 ay kalıo ve torpille girebiliyorum ama sizin için dua edicem inşallah +18 olmaz die😀

  8. ayy allahım ini +13 olurr. internetten de izleyebiliriz ama sinemada bir başka oluyoduuu … :DD

  9. ewt öle ama olsun biz işimizi sağlama almış oluruz! hem +18 olmasın da +13 olsun razıyım nasıl olsa bi öne mi yok🙂

  10. bence direk +7 ollsun çünkü 12 yaşında olanlar giremiyiycek benim için hava hoş ama onlarıda düşünmek lazım

    • oha yani sende ne yaptın ! +7 diyosun. yapımcılar +18 i düşünüyo sen +7 olsun diosun. bence +13 de olmasın . bana göre hava hoş. siz kendinizi kandırın +13 olcak diye filmin sinema türünde bile erotik yazıyo. resmen açık açık yaptıkları filmi çocuklaramı izleticekler… +13 te çocuk sayılır .

  11. abi ben okadar bekleyemem 1sene war daha yuh ya.D

  12. aslında bende bekleyemem yaa 1 sene sonra 13 olcam +13 olusa ben giremicem yaaaİNŞALLAH +7 OLUUURRR
    AMİNNN

  13. yaa inşallah +7 olur 1sene sonra 14 olsamda yinede giremicem yaaa :(:(:(:(:(

    • nieki giremicen 1 sene sora 14 oluosan zaten 13 yaşındasınd emektir. zaten bu film 18 kasım 2011 de çıkıo girersin. veya izin alamıosunn

  14. +18 olsa bile biz yine de izleyeceğiz🙂

  15. ben direk izleden vampires suckı seyrettim kızlar tavsşye etmem o jacopçılar edward ı öldürüyo sonunda yaaaaaaaaaaaa ağlamak istiyorum.😦

  16. BİR DAKİKA ÜZÜLMEYİN ARKADAŞLAR!!!Eğer yanınızda bir büyüğünüz varsa girebiliyormuşsunuzAyrıca yeğenimin sınıf arkadaşları +18 lik korku filmine girmişler göz göre göre Bilmiyorum kötü bi şey ama korku filmine küçüklerin girmesi yine de benim yanımda büyüğüm var Herkesin vardır bence🙂

  17. ııyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy kristenle yapmak acı werici olur roba acıyorum😦 ama tabi kris için zevkli olur o ayrı mesele

  18. yihıuuuuuuuuuuuuuuuuu
    işşallah olmaz 18 yaş ve üzeri

  19. şt salmangaye bende izledim ve bende tavsiye etmiyorum

  20. 18+yaş üzeri olsun genede izlerim kardeşim:)

  21. ÇOK KÖTÜ BİR HABERİM VAAARR!!!

    Şafak Vakti 2 bölüm olarak çekilecekmiş. ve 1. kısmı 2011 de 2. kısmı ise 2012 çıkacakmışş. Ağlamak istiyoruuuuuuuuuummm

  22. o zaman ağlaaaa

  23. yaa saçma konuşcana çağla bilgisayardan edward ve bellanın stow sitesindeki şifresine gr onlarla ilgili herşeyi öğren ve filmlerini izle kitabını oku falan filan işte seninde kafan çalışmıyor neyse sen şimdi şifreyide bilmiyosundur bak googleden edward ve bella stow weer yaz tıkla şfre çıkçak zatens en opraya üyesen şifreyi 3 defa yaz 3 keresindede yanlış olursa kendi veriyor tabi üyeli olmaz gerekiyo üyelik içinde ayda 20 l vermelisin öptüm üzülme kıyamam ben sana

    • doğru düzgün de anlatabilrsin. kafan çalışmıo falan nie öle şeyler diosun. bilmiyoduk allah allah yhaa. :@

  24. 20 tl haa yanlış anlama doğru duydunnnnn

  25. yahu benda 12 yim ama bütün filmlerin kitabıbı okudum şafak vakti çok güzel olucak tabi girebilirsemmm

  26. inşallah 13 olu bnm yaşım tutmuyo yaaaaaaa offff keçke bişeyler yapabilsem

  27. yhaaa allahım inşallah 13 yaş üzeri olur yoksa durumumuz yaşş tabi 18 yaşından küçükler için

  28. arkadaşlar sizi şok edicek bir haberim var alacakaranlık 13 yaş üzeri afiş asmışlardı abiye kaç yaş üzeri dedim 13 yaş üzeri dedi Allahım çok mutluyum yaaaa

  29. ne +7 si arkadaşlar erotizm varmış filmde +7 lere erotizm göstercek deiller :d +13 olr en iyi ihtimal

  30. yaa lütfen 18+olmasın o zaman gideemm 13+ olsun ben 12 yaşınadyım inşallah beni alırlar lütfenn alınnnnn :O l

  31. 12 yaşınadyımm bütün kitaplarını ve filmlerini izledin yaaa.. çok izleyici şu filmi 13 + yerine 12+ yapsanızda bizde girsek..

  32. yha ben 12 yaşındayım giremmemmi

  33. ne olur +13 olsun ya ben giremem yoksa

  34. öfff ya keşke 12 yaş üzeri olsa

  35. Ben izlediğimde 7+ıydı kiiiiiiiiii ne 18+ sı!!!!

Bir Cevap Yazın

 
