Kristen Stewart: Okulda Benimle Alay Ederlerdi!

Okuldan hep nefret etmiş!

Kristen Stewart oyuncu olması nedeniyle kendisiyle okulda hep alay edildiğini açıkladı.

Oyunculuk kariyerine 9 yaşında ‘The Thirteenth Year’ adlı filmle başlayan Kristen, özellikle “The Safety of Objects” filminde erkeksi bir kız çocuğunu canlandırınca uzun süre alaya maruz kalmış.

“Özellikle “The Safety of Objects” filminden beni hatırlıyanlar durmadan ‘O erkeksi kız nasıl da güzel olmuş!’ diyerek bana takılıyorlardı ve benden çoğu zaman uzak duruyorlardı!”

Şimdi 20 yaşında olan ünlü yıldız bu tutuma dayanamayarak okuldan soğumuş ve 13 yaşında okul hayatını sona erdirmiş. Kristen bir çok derse katılamadığı için çoğundan kalıyormuş.

Kristen, “Yaşıtlarıma uyum sağlıyamıyordum. Çok acımasızdılar ve bana hiç şans vermediler. Okulu bıraktıktan sonra hayatın ne kadar küçük bir parçası olduğunu gördüm. Aslında beş yaşımdan bu yana kendimi hep olgun hissettim. Her zaman bir çok sorumluluğum oldu.” dedi.

~ tarafından HK_Bgm Eylül 16, 2010.

10 Yanıt to “Kristen Stewart: Okulda Benimle Alay Ederlerdi!”

  1. Ben şimdide alay ediyorum bu kızı sevemedim gitti hiç sempatik gelmio yoksa rob’la sevgili o yüzden mi kıskanıyorum 😀

  2. ama şimdi onunla dalga geçen herkes kıskançlıktan çatlıyodur 🙂 😀

  3. kendiyle barısık we bn onu anlıyorum cnm zordur tabi:(( bnce kimseyi tınlamasın we caglaEdward sana katılıyorum smdi catlıyorlardır!!!

  4. cnm ya onu çok ama çok iyi anlıyorum aynı şeyleri ban de yaşıyorum hala işte onunla bir ortak yanımız daha çıktı we rob la kristen i birbirine çok yakıştıyorum

  5. Keşke şafak vaktinde düğündede saçı böyle olsaydı -filmdekine kötü demiyorum, hatta gelinliğine taptım bile diyebilirm- daha bi çekici olurdu sanki

  6. kristen o kötü insanlar her yerde sırf bunun için okulu bırakman iyi olmamış ama yine de bir şeyleri basarman ve dünya çapında tanınman çok iyi olmus belkide okula devam etseydin buralarda olamazdın iyi ki varsın

  7. şuan okulda herkes sürekli bnmle dalga geçiyor. okuldaki rehberlik servisine gittim. kndm halletmeye çaliştim ooolllmuuyyyooorrr. hrkes bnmle yine dalga gecip alay ediyor. bnde ileride kristn in yaptığı gibi yapcam. hepsini ezecğim. :-\

Yorum bırakın