Xavier Samuel İle Röportaj


Her zaman Eclipse’te oynadığım için kendimi şanslı hissediyorum.Fakat diğer

filmde devam etmek için şanslı değilim.Eclipse’e Riley olarak girdim fakat Breaking Dawn’a devam edemiyorum.Stephenie Meyer’in dünyayı sarsan serisinin üçüncü kitabı için beni seçtiler.Bu onur verici bir şey.

Ben Eclipse’teki oyunculuğum ile MTV “Best Breakout Star” ödülünü

kazandım.Bir süredir Amerika’da çekilecek yeni filmler için seçmelere katılıyorum.

Kaynak: TwilightGuide

Çevirmen: Alpcemos

~ tarafından alpcemos Temmuz 20, 2011.

Bir Cevap Yazın

 
