Bella’nın Filmlerin Başında Söylediği Sözler

Nasıl öleceğimi hiç düşünmemiştim; ama sevdiğin biri için can vermek ölmek için güzel bir yol gibi görünüyor.
twilight

Şiddetle başlayan hazlar şiddetle son bulurlar ölümleri olur zaferleri öpüşürken yok olan ateş ve barut gibi..
new moon

Ateş ve Buz Bazıları dünyanın sonunun ateş olduğunu söylüyor,Bazıları da buz. Tutkuyu Tattığımdan Ateşi tercih ediyorum ben…. Ama iki kere yok olacaksa dünya, biliyorum nefreti yeterince Buzla da yok olsun diyebilecek kadar
eclipse

çocukluk sadece doğumdan belli bir yaşa kadar süren bir dönem değildir ve belli bir yaşı da yoktur.
çocuk büyür ve çocukça şeyleri bırakır.
çocukluk hiç kimsenin ölmediği bir krallıktır…

breaking dawn

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 19, 2010.

23 Yanıt to “Bella’nın Filmlerin Başında Söylediği Sözler”

  1. twilight,new moon ve eclipse de söylediği sözleri ezberledim kısmet breaking down da hadi hayırlısı 🙂 🙂

    • Benvampırleınanmıyorumaptalgercekolsabenımkasacdaolurgelsınlerkorkuyorlarbendenvampırkaçnlargelsınbeklıyorumben17(aRH+)

  2. breaking dawn twilight new moon’daki sözler çok güsell ama eclipse ‘de ne diyor anlamadım ki EDWARD mı jacob mu ateş jacob buz EDWARD gerçi ben her halükarda rob’u tercih ederdim ama bu kız daha ne yapacağını bilmiyor

  3. twilight tedeki sözün başı. ”nasıl öleceğimi hiç düşünmedim” değil… ”nasıl öleceğimi hiç düşünmemiştim” olacakk. ama sözLer çok güzeLL

  4. twilight ve new moon’un başında söyledği sözler çok etkileyici.

    • ya yeter ama artık. arkadaşlar ben yorumumu yapıyorum herkes eksi oyluyor. bende moralman düşüyorum!

  5. Bende tam anlayamadm tutlmanın bsndaki sözdn?

  6. ama şafak vakti daha gösterime girmedi nerden biliyosunuz o sözü söliceni

  7. oLabiLir ama sözLer qüzeL 🙂

  8. güzel yani kitaba uyuyo 🙂

  9. alacakaranlık yeni ay da söyledigi sözler çok etkili:))

  10. eclipsedeki söz süper çok etkileyici ve anlamlı..!!

  11. her cümle, her kelime, tartışmasız büyük anlamlar taşıyor..
    her harfinde bellay ı, edward ı , evi, ormanı,forks u,phoenix i görüyorum sanki.
    mükemmeller.

  12. ama tutulmanın kitabındaki sözünü yazmışsın filmindeki değil 🙂 o şey olacak “bazıları der ki ateşler içinde olacak dünyanın sonu. bazıları da buzlar içinde.duyguları tattığım kadarıyla ateşten yanayım bu savaşta. ama iki kez yok olacaksa dünya nefreti de tattım bolca. ve derim ki buzla gelen yıkım da bir o kadar harika. ve yeter bana. ” ama hepsi güzell

  13. Tutulmada ‘ ki söylediği söz zaten ‘Robert Frost’un şiiri. Cidden güzel, iyi akıl edilmiş kitapta , filmde söylemekle.

  14. Twilight, New Moon ve Breaking Dawn’daki sözler çok etkileyici.

  15. Bence Twilight ve New Moon’da söylediği sözler çok etkileyici.

  16. eclipsedekini yanlış yazmışlar

  17. çok güzel seviliyollar ya alacakaranlık ailesi 🙂 onlar olmasallar bi zkaranlıkta kaybolmuştuk! iyi ve de bn bunları yazarken saçmalamıyorum gerçekten ne alakası var diceksiniz biliyorum 🙂

  18. Bence mükemmel

Yorum bırakın