Twilight Makyaj Malzemeleri Satışa Çıkıyor

Twilight tişörtleri,çantası,bileklikleri derken bu sefer de makyaj malzemeleri piyasaya sürülüyor.

Volturi Twilight ve Luna Twilight olarak 2’ye ayrılmış olan bu ürünler, 17 Ağustos tarihinde satışa çıkacak. Bu adrese tıklayarak ürünleri daha yakından inceleyebilirsiniz.

AliceBella

~ tarafından HK_Bgm Ağustos 4, 2009.

12 Yanıt to “Twilight Makyaj Malzemeleri Satışa Çıkıyor”

  1. Bunlar nerede satılacak peki?

  2. Ama insanlar bu ingilizce siteden temin ederken çok zorlanır

  3. bakalım daha neleri çıkıcak 😛

  4. Site üzerinden satış yapılırsa dünya dilleri çevirilerini kullanırlar ondan problem olmaz.

  5. Bellanınkine bayıldım 🙂 ama birşey sorucam :/ bunun satıldığı baska bir yer yok mudur?

  6. arkadaşlar bana twilight tişortlerinin nerelerde satıldığını söyler misiniz ama internet üzerinden değil onlar zor oluyor ve güvenli değil gidip satın alabileceğimiz yerler var mı yorumlarınızı bekliyorum LÜTFEN…

    • orjinal olmaz ama korsanlarını bulabiirsin sanırım. esnaf pazarlarından rahatlıkla temin edebilirsin. Olmadı özel basım yaparsın. Düz bir tişört alıp üzerine isteğin fotoğrafı bastırırsın fotoğrafçıdan.

  7. yhaa ama bu haksızlıkkk! amerikadaaa herkes istediğii mağazadan temin edebiliyorr..bize niye böyle avantajlar yok???biz dee çıldırıyoruzzzz bz de çok sewiyoruzz Roߣrt İ !! onlarrr örneğinn biz kendiii ülkemizdeeee kenan imirzalıoğluna ne kadar değer veriyosaakk ne gözle bakıyosakkk onlar da alışıla gelmiş bir şekil de yanii o gözle bakıyorlarr bi açıdan…bnceee TWİLİGHT serisi Türkiye de daha çok sewiliyor…ama bu sewginin hakkı hiç mi hiç verilmiyor…böyle mahsun mahsunn duruyorumm bn de…bn de o tişörtlerdeennn o büyükk boy edwardd kartonlarındannn alıp edward ı gerçek gibii karşımda hayal edercesine hülyalara dalmak istiyorum…

  8. bu kadarmı ben bunlardan sipariş ettim zaten:s:s:s.s:s:s:s

  9. valla çok güzel olur ole kırmızı gözlerim olsa ama süresi 1 hafta olsa:)

Yorum bırakın