New Moon (Yeni Ay) Volturi Karakterleri Belli Oldu

New Moon Volturi ekibinden birkaçının beraber olduğu ilk posteri yayınlandı. Yayınlanan poster Aro, Marcus, Caius, Jane ve Alec karakterlerinden oluşuyor.

Volturiler

Volturi ekibini oluşturan oyuncular;

Aro : Michael Sheen
Marcus : Christopher Heyerdahl
Caius : Jamie Campbell Bower
Jane : Dakota Fanning
Alec : Cameron Bright

Kaynak:sinetif

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 28, 2009.

18 Yanıt to “New Moon (Yeni Ay) Volturi Karakterleri Belli Oldu”

  1. Çok tarz olmuşlar 😛

  2. Abouv onlar ne öyle?!?
    Aro’yu daha tatlı düşünmüştüm şahsen.Alec’i de daha yakışıklı hayal etmiştim.Marcus ise bu kadar yaşlı gözükmemeliydi.Caius ise Lucius Malfoy gibi olmuş =D

  3. bu resimdeki dakota ya benzemiyo

  4. Ben kitabı okurken ALECi kız sanıyodum 🙂

  5. wuww en çok alecle jane’e RolleRi uyMuşş HeA 🙂

  6. alec yakışıklıymış yaa :D:D:D:D

  7. hepsi de muhteşem oLmuş ! :d

  8. yaaaaa NEW MOON a gidenler anlatsınlar ya buraya aralık 15 te geliyoda.

  9. Sizce Jackop mu Edward mı ya da Diğerleri ((emmet, mike,eric.jasper,sam))

  10. JACKOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

  11. ya ben kitabı okudum ama filminin fragmanı bile acayip süper daha gidemedim sinemasına gidemedim ama bayramın 2. günü gidicem

  12. BENCE O DEİLDE MAKYAJLAR SÜPER OLMUŞ GERÇEK HALLERİNE GRİP Bİ BAKIN KARDEŞİME BİLE ÖLE YAPSALAR NE OLURDU KİM BİLİR HELAL OLSUN HA BU ARADA BEN EMMETE BAYILİM

  13. bence kurtadamlarda çok yakışıklı

  14. GÜZEL YA BEĞENDİM
    BÜYÜYÜNCE BAYAN CULUM OLMAK İSTERDİM

Yorum bırakın