Artık Bizi Sadece .NET’den Takip Edin!

Merhaba arkadaşlar,

Bir sunucu değişikliği yaptık. Ve bundan böyle bizi sadece http://twilighturkey.net/ adresinden takip etmenizi istiyoruz. En güncel ve en özgün haberlerimizle yine oradan tam gaz devam edeceğiz.

Teşekkürler🙂

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 26, 2010.

9 Yanıt to “Artık Bizi Sadece .NET’den Takip Edin!”

  1. ama bu adres açılmıyo ki!!😦

    • saten ziyaretçi kaldıramadığı için sunucuda problem varmış bende giremiyordum bende sordum bgm öle dedi yaa LOVE ROBERT

  2. eee o öyleyse ne zaman açılcak ki site!!!!

    • bgm takip etmweye devam edin dedi en kısa zamanda halletceklermiş…😀 LOVE ROBERT

      • Güvenin için teşekkür ederim:) Ama benlik bir durum yok arkadaşım halledecek onu bekliyorum. Yoksa bu kadar bekletmezdim sizi emin olun😉

  3. inşllh en kısa zamanda düzelcek Hep beraber Amen diyin bakim LOVE ROBERT

  4. aminnnnnnnn! 4 gözle bekliyorum🙂

  5. istersen bide istavroz çıkaralım😛😀

Bir Cevap Yazın

 
