Vampires Suck (Biri Beni Isırdı) Filminin Bir Bölümü İzle

Bundan önceki yazılarımızda, Alacakaranlık serisiyle bir nevi dalga geçen bir filmin önümüzdeki günlerde ( ki bu 18 Ağustos oluyor) vizyona gireceğiniz sizlere duyurmuştum.

Biri Beni Isırdı

Ve işte bahsettiğim Vampire Suck (Biri Beni Isırdı) filminin 20 dakikalık bölümü sanal aleme düşmüş..  Film her ne kadar bazı Twilight hayranlarını sinirlendirmiş olsa da, bazıları bu filmi eğlenceli bulup, filme gitmeyi düşünüyor. İnternete düşen bu bölümünü de izlemek  isteyenler vardır muhakkak aranızda. İzlemek için buraya tıklamanız yeterli.. İyi seyirler..

Not: Filmin devamını da ekleyeceğim.

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 25, 2010.

9 Yanıt to “Vampires Suck (Biri Beni Isırdı) Filminin Bir Bölümü İzle”

  1. sadece 20 dk lık bölümü deil bütün bölümleri internette bn izledim hatta isterseniz sitenin sahibi izin verirse filmi izlediğim sitenin ismini verebilirim

  2. sadece 20 dk lık bölümü deil bütün bölümleri internette bn izledim hatta isterseniz sitenin sahibi izin verirse filmi izlediğim sitenin ismini verebilirim

  3. kızlar sadece netten izleyin ki film prim yapmasın prim yaparsa yeni ay,2ı da çekerler 😦

  4. Acaba, 20 dakikalık bölümü verebilir misiniz?

  5. robert pattinson mu o resimdeki hıı kim o???????????

  6. yok bee odeğilmiş delimiyim bende rob daha yakışıklııı:)

  7. Cullenları çok tipiz yapmışlar Iıykk

  8. Cullenları çok tipsiz yapmışlar Iıykk

Bir Cevap Yazın

 
