Robert Pattison Fotoğraf Albümü 3

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 24, 2010.

11 Yanıt to “Robert Pattison Fotoğraf Albümü 3”

  1. mmmmmmmmmm

  2. mükemmelsin adamım 😉 😀

  3. resmler güzel beğendim
    hele bazılarında çoook tatlı çıkmış 🙂

  4. Yerim seni adamım bu kadar yakışıklı olup dşlimizi aşağıya sarkıtma adamamım yaa 😀

  5. yirim seni ben yirim yaa çok tatlı:D

  6. sigara içerken hele beni öldürüyo yha:)

  7. aşkıııııııııııııııııııımmmmm seviyorum seni

  8. Sevmeyin onu o benim LOve rob

  9. aşığım sanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  10. ya bazı insanların gülüşü beni etkiler ama robertinki bitirio aşkım ben seni sevmeğe aşıgım

  11. keşke türkiyeye gelse bi fotograf imzalatıp bi resim çekilip kristenin önünde beni bikere öpüp sonra bana çıkma teklifi edip sonra evlenip renesmeden daha güzel bi kızımız olsun bana yeter fazla bi dileğim yok ondan :DD
    NOT: aşşşşşkkkımmmmmmmmm seni çk seviorm lannnnn daha once hiç bukadar yakışıklı birini gormedim mucuccucucucucucucuuuuukkkkkkk

Bir Cevap Yazın

 
