My Own Worst Enemy Dizisinde Taylor Lautner

Alacakaranlık serisiyle dünya çapında bir üne kavuşan yakışıklı oyuncu Taylor Lautner, 2008 ABD yapımı My Own Worst Enemy dizisinin kadrosunda bulunuyor. Üstelik bu kadroda yine aşina olduğumuz bir isim yer alıyor. O da serinin 4. filmi Şafak Vakti’de Renesmee karakteri ile boy gösterecek olan genç yıldız  Bella Thorne. Bella Thorne dizide Taylor’un kız kardeşini canlandırıyor.

Dizinin Konusu:

Beynine yerleştirilmiş bir çip ile kişilik bölünmesi yaşayan bir adamın iki kişiliği de birbirinden habersiz. [Ajan Edward Albright ve diğer kişiliği Henry Spivey]  Bu ikilinin birbirleri ve düşmanları arasındaki mücadeleyi anlatan bol aksiyonlu bir dizi.

Yönetmenliğini David Semel’in üstlendiği bu dizi ilk sezon bölümleri ile TNT’de her cuma saat 22.15’te ekranlara gelecek. Taylor hayranları bu fırsatı kaçırmasınlar😉

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 24, 2010.

12 Yanıt to “My Own Worst Enemy Dizisinde Taylor Lautner”

  1. ne zaman başlıyor??dört gözle bekliyorumm

    • İlk bölümü dün yayınlandı sanırım. Ama emin değilim onun ilk bölümü olup olmadığına🙂 Haftaya cuma günü yine yayınlanacak.

  2. bundan sonra her cuma tnt’deyim😀 =D

  3. bu dizide bella thorne yle kardeş breaking down da yamuklusu olucak waaaaaaaaaaayyyy be🙂🙂 her cuma tnt de olucam🙂

  4. alla’ım yaa benim TAYLOR’UM yine basarır.. onun için ölürüm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! her cuma tntdeyim bnde.. sizin gibii.. keske bi fırsatım olsada 10 dklık bile olsa onu tanısaaam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Allahım çooooooooooooooooooooook mutluyum
    herkes gibi bende her cuma tnt’deyim haha

  6. taylro sürekli oyuncu mu yoksa konuk oyuncu mu ?

  7. Ben dün bu filmi izledim. Bella thorneyi gördüm ama Taylor u göremedim çıktı mı filmden acaba bilgisi olan var mı?

  8. ne televizyondamı çıkacak yanii tnt tv de hadii ii hayranları bakar ama rob çıksa keşke:)

  9. bugün cuma ve my own worst enemy i seyrediorum… ve ilk defa tayloru gördüm diğer bölümlerde hiç görmemiştim. ama benim burda hayran olduum kiş kesinlikle taylor diill… BELLA THORNE (annabella avery thorne) bu kıza hayranım agaaa. hem çok tatlı hem çok başarılı hemde çok güzeeeeeellll…😀😀🙂🙂

Bir Cevap Yazın

 
