Kris: Kariyerimle Angelina’yı Gölgede Bırakacağım

Özellikle seksi yüz hatları Angelina Jolie’ye benzetilen ve Hollywood’un yeni Jolie’si olacağı iddia edilen genç oyuncu Kristen Stewart, hakkında yapılan bu benzetmelerin hiç hoşuna gitmediğini söyledi.

Hiç kimseyi kendine örnek almadığını ve birine benzetilme fikrinden haz etmediğini belirten 20 Yaşındaki oyuncu,tepkisini şu sözlerle dile getirdi: “Angelina Jolie’yi çok güzel buluyorum.Onun görüntüsüne ve yardımsever kişiliğine herkes gibi bende hayranım.Ancak aynı şeyi sinema kariyeri için söyleyemeyeceğim.Ona baktığımda,oyuncudan çok bir anne görüyorum.Onun için ailesi ön planda,oysa benim bütün hayatım sinema.Jolie’ninkinden daha renkli bir kariyerim olacağına eminim..”

JOLIE’NIN GÜZELLİĞİNİN OYUNCULUĞUNDAN BİR ADIM ÖNDE OLDUĞUNU BELİRTEN STEWART, “BEN ÖNCELİKLE YETENEĞİMLE KONUŞULMALIYIM” DİYOR..

Reklamlar

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 19, 2010.

13 Yanıt to “Kris: Kariyerimle Angelina’yı Gölgede Bırakacağım”

  1. bence angelina jolie yle bi alakası yok angelina jolie daha güzel tmm kris te güzell de ang. daha güzel eed kris yeteneğiyle konuşsun diğer şeylerde de susmasın ama…. 🙂

  2. bence angelina jolie yle bi alakası yok angelina jolie daha güzel tmm kris te güzell de ang. daha güzel eed kris yeteneğiyle konuşsun diğer şeylerde de susmasın ama…. 🙂

  3. evli bir kadının tabiki ailesi ön planda olmalı bu kız rob’la filan evlenirse çocuk helak olur ROB’a iyi bakmassa ben bu kıza daha iyi gıcık olurum bir annenin ilk görevidir kocasını ve çocuklarını her şeyden önde tutmalıdır tamam mı canikom ROB’A adam gibi bak 😀

  4. kris inşallah ROB’A iyi bakarsın onu herşeyden üstün tutarsın yoksa fanlar kafanı kırıp ellerine verirler valla xD 😀 🙂

  5. angelina tipsizin teki yhaa. şu surata şu tipe bakk… krisi hiç mi hiç ona benzetmiyorum. çünkü benzemiyor kris angelinadan 1000000000 kat daha güzeLL

  6. belki olabilir ama çağlaedwarda katılıyorum. angelina aynı travestiye benziyor. kris inde çok göz kamaştırıcı olduğu söylenemez ama olsun.

  7. angelina çok yaşlı druyor bence o kadar da abartılan kadar güzel değil Kristen bi makyaj yapıp şaçalrına baksa Angelina nın ağzı açık kalır

  8. kris resimde pek güzel çıkmamış ama tabii ki angelina dan daha güzel ve birbirleriyle alakaları yok kristen bazen çok güzel oluo bazen de pek güzel olmuo açıkcası

  9. angelina ya güzel diene şaşarım patlak dudaklı yawww 😀 . iğrenç bi tipi var ıyyy. bay ve bayan smith filminde biraz güzeldi bu kısss

  10. kris’i çirkinleştiren tarzı güzel kılan ise yüzü
    şöyle ki hepimiz kris in tarz hususunda pekte yetenekli olmadığını biliyoruz ama çok hoş bir siması var… tamam ahım şahım bir güzelliği yok ama yüzünde bir sevimlilik var.
    gelelim angelina’ya o kadını hiç güzel olarak görmemiştim görmüyorum da …hele yukarıdaki resimde elifinde dediği gibi travestiye benziyo

  11. resmen muşmula

  12. gördüğüm en güzl yabancı oyuncu yani kris bence:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: