Kristen Stewart Düğün İstemiyor!

Twilight serisiyle yıldızı parlayan genç yıldız Kristen Stewart düğün istemediğini belirtti!

Rol arkadaşı Robert Pattinson ile aşk yaşayan 20 yaşındaki Kristen Stewart, KADINLARIN BEYAZ BİR ELBİSEYLE EVLENMEYİ NEDEN BU KADAR HAYAL ETTİKLERİNİ ANLAMIYORUM” şeklinde ilginç bir açıklama yaptı.

Habertürk

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 18, 2010.

12 Yanıt to “Kristen Stewart Düğün İstemiyor!”

  1. Anlayamaz da zaten…Bu kavramlara uzak onlar.

  2. bu kadın kız gibi değil yorumları bana çok ters geliyor rob’un yanında en güsel halimle olmak isterdim o da saten gelinlik yani bu kız iyice delirdi ya😀😦

  3. tüm kızlarıun hayalinde beyaz gelinlik ve güzel bir düğün vardır ben bu kzı anlamıyorum yha robert ne derse o olsun🙂 (bu benm düşüncem yani….)

  4. hepiniz haklısınıs. bende bu krisi anlayamadım halaa. kız ne güzell. güzel bir gelinlik içindei saçları özenle toplanmış, duvağı özenle yerleştirilmiş. Robert ona bi kere daha aşık olur vallahi. kris gerçekten de çok güzel bir gelin olur bencee. kızın çok güzel çünküü.

  5. hey Yarabbi yaa! bu ne biçim kız? herkesin arzuları farklıdır ama bakalım kristen ile evlenecek şanssız çocuk bu duruma ne diyecek

  6. bence kendini beğenmişlik başka birşey değil.

  7. cok haklı katılıym kırstn e ne ole herkes gıycek dıe bı kural mı var ztn cok baydı gelınlık dugun meselelerı

  8. ONA HER ŞEKİLDE BÜYÜLEYİCİ VE TABİKİ FARKLI OYÜZDEN BU KONUMDA

  9. bencede beyaz gelinlik çok saçma ben eger evlenirsem kırık beyaz veya krem rengi bir gelinlik giycem ki zaten siz ne anlarsınız lan çatlak şizofrenler

  10. oda onun düşüncesi yani terslameyin kızımı aaa:)

  11. ben de anlamış değilim🙂
    herkesin hayali var tabi sonuçta, saçma da olsa🙂

Bir Cevap Yazın

 
