Robert Pattison: Kris’e Acımayacağım!

Robert Pattinson, Breaking Dawn’ın çekimlerinin başlaması için heyecanlı ama dört gözle beklenen sahneler onunki değil. İngiliz oyuncu, Kristen’ın vampir makyajıyla uğraşmasını görmeyi bekleyemediğini söylüyor çünkü Kris, üç film boyunca Robert’ın şikayetleri hakkında hiç anlayış göstermemiş.


“Bütün seri boyunca, lens takmak, bütün o makyaj ve bunun gibi zorluklar hakkında şikayet ettim.” diyor. “Ve o daima “Oh, hadi ama. O kadar zor değil.” der gibiydi.”

24 yaşındaki aktör ekliyor “Bunun hakkında çok şikayet edeceğini biliyorum ve ona hiç anlayış göstermemeyi dört gözle bekliyorum.”

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 17, 2010.

22 Yanıt to “Robert Pattison: Kris’e Acımayacağım!”

  1. bence rob biraz anlayış gösterse ii olur diorum.ama birazda kris ayıp etmiş.tarafsızım.

  2. Affrim ROB’um anlayış yok sana öyle yapana sen de öyle yap arkandayım😀

  3. rob’a makyajlı diyenler neden makyaj yapılıyormuş anlayın ne kadar zor olduğunu ve makyajdan nasıl da şikayet ediyor

  4. kızlar Rob’um makyajsızda yakışıklı resme bakıp bu açıkça görülüyor makyaj yok YaKıŞıKlıM biz onu rob olduğu için seveoruss.:D edward’la alakası yok

  5. helal be robert… böle devam et sende acıma🙂 ama çokta sert olma kıza karşı🙂

  6. vayyyyyyyyyyyyyyyy
    adamımedward seni seviyorum arkadaşlar benim alis kolyem var 55.90 a aldım bence sizde alın

    • Anladık kıs senin alice kolyen var her yerde belirtmene grek yok yuvarlak 56 tl’ye almışsın😦

  7. bu alacakaranlıkla alay edilen filmi yapan cok salak veya anlayışsız biri heleki hayranları varken

  8. madem kris anlayış göstermemiş rob da göstermesin. şafak vakti filminde oynıcanı bilodu kriss..

    • haklısın caglaedward acımasın robumuz ama dediğim gibi kızada çok yüklenmesin🙂

      • kris roba ne yaptırsa aynısını rob krise yapsın. bu daha adildir

  9. haklısın edward.hep senmi lens takacaksın .birazda o taksın.

  10. tamam Rob cum ama Kristen bunları sana balayı sahnelerinde sorarsa ayvayı yersin bak o zaman nasıl kucağına düşüyosun Kris in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. bence kris balayı sahnelerinde rob a bir şey sormaz.devam dedittirir gibi düşünüyorum.kız adriana lima ve birçok güzeli sollamış seksilikte.sizcede öle diil mi

    • çok haklısın kız seksi ve çekici kız fenna aicim yhaa.😀 ama robum da fennaaa bi şekide yakışıklı aşkım robbb🙂😀
      hastayım sanaaaa😀😀

  12. bence kris e acımayacağı sahneler esme adası nda :D:D

  13. çüşşşşşşşşş yanii pardon ama çüşş:)

  14. ya ne konuşuyonuz siz ya film o gerçek değil korkmayın godikler sizi ayrıca ayıp canım ne demek bella sexsi falan edward en seksi bi kere hıhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    size lanet girsin edwrad benim arkadasımın kankisi o benim olacak siz anca rüyanızda grürsünüz sexiliği avcunuzu yalayın alahın safları öptüm hepinizi😀

    • godik sensin cnm öyle herkese inanan biri olarak hödük müsn kız sen yoksa aptal mı henibıl bak okunduğu gibi yazdım anla diye şimdi sen de genel kültr de yoktur henibıl insan yiyen demek sen de insanları yemeye çalışıyosun fakat dikkat et seni yiyolar😀😀🙂 rob bunun olcakmış adam zigot beyinlilere bakmıyo seksi ya ondan😀

  15. haha ilahi robert🙂

Bir Cevap Yazın

 
