Eclipse Oyuncuları Neyi Saklamak İstiyor?

30 Haziranda seyircisiyle kucaklaşan ve hala vizyonda olan, Tutulma filminin gönlümüze taht kuran sempatik oyuncuları, bakalım hatıra olarak neyi saklamak istiyorlarmış..

Robert Pattinson: “Setle ilgili her şeyi saklıyorum. Edward’ın bütün eşyalarını çaldım.”

Kellan Lutz: “Emmet’in cipi! O arabayı ilk filmin çekimlerinden beri istiyorum. Hep söylüyorum ama hiçbir şey olmuyor. Hala bekliyorum!”

Xavier Samuel: “Vampirlerin kıyafetleri olabilir, mesela Riley’in ceketi.Koşarken biraz parlıyor, fakat iyi gözüküyor. Bu ceketlerle koşmanızı tavsiye ediyorum.

Tinsel Korey: Setteki herkesle olan ilişkimi. Biz gerçek bir aile gibiyiz. Bizim ilişkimiz çok özel.

Taylor Lautner: “Karakterim hep kot şortlar giydi, o yüzden onları almam lazım. Bu benim tek seçeneğim.”

Elizabeth Reaser: “Orjinal Esme bilekliğimi. Mağazalarda taklitlerini gördüm ama ben film çekimleri boyunca taktığım bilekliği istiyorum. O benim.”

Peter Facinelli: “Carlisle’nın yüzüğü! Üzerinde bütün ailenin sembolü olan Cullen arması var. Onu eve götürüp çekmecede yada başka bir yerde saklamak istiyorum. Bir keresinde onu parmağımdan çıkaramamıştım, o yüzden eve onunla gittim.

Julia Jones: “Leah’ın kıyafetlerini.”

Alex Meraz: “Giydiğim bütün şortları! Her filmde aynı şortu giyiyoruz ama her film için daha da büyümem lazım, o yüzden sortlar dar geliyor. Serinin sonunda parçalanacak. Hey, onu satabilirim.”

Sarah Clarke: “Eclipse’de karakterim bir kovboy şapkası takıyordu ve onu saklamama izin verdiler. Şimdi film bitti, onu eskisi kadar çok takamayacağım.

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 17, 2010.

16 Yanıt to “Eclipse Oyuncuları Neyi Saklamak İstiyor?”

  1. süpermiş yha.herkes bişi istio.xdd

  2. >Rob ya çal gitsin hatıra onlar dimi edward’ın eşyaları çok hoş

  3. herkes tüm eşyalarını istiyoda ashley,kristen veya nikki nie istemio onu anlamadım ama olsun genede güsell 🙂

  4. ahahaha hepsi mükemmel xD =)

  5. VAYYYYYYYYYYYY
    BENDE İŞTİYORUM AMA GERÇİ BEN ALİCE NİN KOLYESİNDEN ALDIM AMMA OLSUN 55.90 A SİZDE ALIN BENCE

  6. güzeL şeyLeri sakLıoLarmışşş… ama Rob dedi ya hepsini çaLdım die. güLmekten yerLere yattım resmennn :DD

  7. hırsız edward 😀 😀 koptum yha

  8. kurtlar genellikle şortlarını saklıyorlar.

  9. ben alice nin yerinde olsam o kolyeyi alırdım bellanın yerinde olsam jacobın hediye ettiği bilekliği alırdım süper işleme yha

  10. hepside haklı çok emek verdiler .onların sayesinde herkes kazanıyor.

  11. bence nikki nin yerinde olsam onun taktğı üstünde cullenların arması olan kolyeyi alırdım bide mersedes olan üstü açık kırmızı arabasını

  12. ya konustuumuz konuyla pek alakası yok ama acaba bu yazdıklarımızı onlarda okuyormu?? bilen varsa lütfen bilgi versin.. bu benim için çok önemli .. 😀 özelliklede taylorrrr

    • İnternet çağını yaşadığımız düşünülürse, onlar da sanal alemde geziniyorlardır mutlaka. Fan kulüplerini, haklarında çıkan haberleri takip ettiklerini düşünüyorum. Fakat dürüst olmak gerekirse de, anlayabilecekleri o kadar İngiliz ve Amerikan siteleri varken bir Türk sitesini çok fazla takip etmezler..

Bir Cevap Yazın

 
