Bir Fan Yapımı Breanking Dawn Fotoğrafı

Sabırsızlıkla beklediğimiz,  Breaking Dawn-Şafak Vakti  filminin bir fan yapımı fotosu daha..

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 15, 2010.

18 Yanıt to “Bir Fan Yapımı Breanking Dawn Fotoğrafı”

  1. Doğum sahnesi rob çok yakışıklı çıkmışsın

  2. kızlar Rob’um makyajsızda yakışıklı resme bakıp bu açıkça görülüyor makyaj yok YaKıŞıKlıM biz onu rob olduğu için seveoruss.:D edward’la alakası yok

  3. arkadaşlar ben şafak vakti yani breaking dawn ile ilgili herşeyi biliyom dilediğinizi sorun

  4. çok tatLı yapmışLar yhaaaa. nasıL yapıoLar bu fotoLarı anLamıorummm

    • fotomontajla mesela rob’un bi resmini buluyorlar sonra ellerini kaldırıyorlar kris’in bir resmi elbisede br kaç değişiklik sonra ordan alıp rob’un kucağına koyuyorlar😀

      • photoshop programı var bende ben çok fotoğraf yaptım. mesela kendimi eyfel kules,ne koydum. edwardla bella resmi vardı bellanın yerine kendimi koydum victoriayla sırtsırta bir foto yaptm güzel oldu.. :DD

  5. harika olmuş kesinlikle doğum sahnesidir mikemmmel olmuşşş🙂

  6. aaaaaaaaaa bn bu resmi nerde kullancaklarını anladımmmm. edward renesmee nin ebesi oluyodu ya, işte ondan ya sonra ya önce kullancaklar.

    • onlar kris ve rob’un herhangi bir resimleri montaj bunlar ben bu resmin başka halini görmüştüm yani onlar kris ve rob değil yanlış hatırlamıyor isem

  7. çok güzel

  8. bella çok güzel edwarda laf bulamıyorum birbirlerine çok yakışıyorlar şafak vaktinin sonunu çok merak ediyorum voltriye ne olcak nasıl bir tepki vericek sonra bellanın şafak vaktinde filimde vampir halini çok merak ediyorum bellanın babası çarliye ne olcak bellanın gelinliğini ve ceykıbın bella ile edwardın evlenmesinde ne yapıcak renesmee nasıl bir bebek ve genç bir kız olucak güzelmi olucak bunların hepsi kışın çıkıcak ilbaharda çekimleri başlıycak ama ozamana kadar nasıl beklerim bilmiyorum çok zor bir durum neden önceden filmi çekmiyorlarki bizi bekletiyorlar

  9. şafak vakti için yapılan tüm fotolar harika bu da çok gsel olmşş..

  10. biliyorum bu yorumu gerçek kişiler okumuyacak yine de yazmak istiyorum sizi çok ama çok seviyorum . . . . .

  11. ikinizde çok başarılisınız özelliklede kristen daha küçük yaşta disney de rol alman bence cok büyük bir başarı ne diyeceğimi bilemiyorum. . .!,:)

  12. kristen i alacakaranlık rolünde tanıdım o gerçekten çok iyi bir oyuncu keşke onunla bir kez görüşe bilme hakkım olsaydı. . . . . ama biliyorum bu imkansız

  13. cümlelerim bitmesin hep sizden bahsedim diyorum ama siz bunları görmedikten sonra ne anlamı var . , . . . sizi cok seviyorum🙂

  14. merak ediyorumda bu yazdıklarımızı gercekten birileri okuyacak mi? keşke sesimi kristin e duyura bilme şansım olsaydı o zaman milyonlarca seni çok seviyorum kristin yazardım😀

Bir Cevap Yazın

 
