Alacakaranlıkla Alay Edilen Film: Vampires Suck Fragmanı

Alacakaranlık hayranlarını kızdıracak film Vampires Suck, Alacakaranlık ve Yeni Ay filmlerindeki kilit sahnelerinin yeniden yorumlanmasıyla oluşturulmuş mizahi bir proje. Filmin başrollerini Matt Lanter ve Anneliese van der Pol  paylaşıyor.

18 Ağustos 2010’da sinemalarda gösterime girecek olan bu filmin yönetmenliğini ve senaristliğini ise Jason Friedberg ile Aaron Sletzer üstlendi.

İşte o olay filmin fragmanı:

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 14, 2010.

50 Yanıt to “Alacakaranlıkla Alay Edilen Film: Vampires Suck Fragmanı”

  1. çoooooooook komik her bölümünde gülmekten öldüm..jacob kurt yerine
    fino köpek oluyo.jasper bella yı hamburger sanio.hele o çatal bıçak..xdd volturi yerinde koptum zaten..xddddd

    • zuhahaaaahhaaaa bn fizy videomusic den izledim edward ı yakışıklı yapabilmişler hayret şoklardayımmm

  2. hehhe ay manyakmış bu yahh!!!!!!!!!

  3. aslında ewt bazı filmlerin komedi wersiyonunu yapıyorlar komik olabilir ama bnce emege haksızlık!!!twilight saga sadece film olsa-ki bu bile anormal-yine neyse ama bu bir kitap yani yazarada haksızlk wede oyunculara!!!bilemiorm begenmedm filme gideceklr we filmi destekleyenlerde mutemelen ANTİ TWILIGHT’çı olacaktr yine bu bnm görüsüm nese sadece EMEGE SAYGI!!!

  4. Ya süper Bir Film haha:)

  5. ayy süperdii çok komikti ama bence alay edilmesi çok yanlış bişey kıskançlarr alay etmeleri çok zoruma gitti qerçktn ama komikti 😦

  6. yha jacobın fino köpek falan olması komiktide bir yandanda kızdırdı
    çünkü lütfen emeğe saygı ve bencede alayedilmesi çok yanlış ve üzücü bişey

  7. komik ama saçma :/

  8. komik ama twilight la dalga geçilmesi kötü olmuş emeğe saygısızlık ama genee izlerim yani sonuçta komedi 🙂

  9. kopptum yaa bu ne hahaha hele sonu çok komikti
    hayatta inanmazdım alacakaranlıkla dalga geçen bir filmi beğeniceğime

  10. en güzel yanı jacob’u köpek olarak almaları 😀

  11. adam edward’a çok benzemiş ama rob’a asla bemzeyemez bide hani edward yüzüne makyaj yapıyo ya çok güldüm ama dalga geçmeleri hiç hoş değil 😦

    • Allah insanı gerçek hayatta köpek konumuna düşürmesin jacob en azından rol icabı öyle ama bazılarına batıyo bu durum halbuki aynaya bakınca köpekten başka şeyler de görebiliyorlarsa bu kişi yada kişiler artık bilemiyorum

  12. gerizekalılar neden dalga gecmıslerkı guselım fılmı ne yapmıslar ama o fılmı kımse ızlemez…

  13. alay edilmesi çok yanlış buluyorumm buna gülenler de pek twilight saga fanı gibi gözükmüyor komik bulabilirsiniz ama bncede berna arkadaşıma katılıorum emeğe saygıı

  14. yhaa bun fiLmi çekenLer saLakmı yhaa. enLarın ne haddine dünyaca ünLü bir fiLmLe daLga geçmekk. saLakLar yhaaaa…

    • sana katılıyorum hangi akla mantığa uyar bu resmen terbiyesizlik tamam filmin taklitlerini bir çok amatör şekilde izledik ama bu en başta bu baş yapıtın sahibine yapılan ayıptır

    • illa terbiyesizlik olsun da nasıl olursa olsun
      tamam bir çok filmin komik versiyonu olarak filmler yapılıyo ama bu bence seriye büyük bir ayıptır

  15. ayyyy çok komikti gözümden yaş geldi valla gülerkenn mükemmel bide herkes benziyoda bi bella pek benzemiyo ama çok komik genede puhahaha

  16. robert pattinson 25 yaş altı en seksi adam seçildi yüzde 36 ile birinci oldu taylor lautner yüzde 25 ile 2. oldu zac efron yüzde 23 ile 3. oldu yani ROB açık ara farkla birinci 😀

  17. kızdım ama ne yalan söyliyim çok güldüm gitmeyi düşünüyorum

  18. yanlız edwward film de daha yakışıklı olmalıydı ama bella süper kristen den daha güzel bu bella

  19. vazgeçtim kristen daha güzel

  20. emeğe saygı diyorsunuz ama başka bir filmin komedisi yapıldığında gülmekten yarılıyorsunuz.bu ne biçim bir iş?onlar sanki hiç emek harcamamış gibi davranıyorsunuz.üstelik bu filmi çekenlerde emek harcıyor =)=)

    • bu sadece basit bir film değil kitaplardan oluşan bi seri bu kadar basite alınmaz aynı şey değil yani bu herhangi bir filmden ibaret denilemez alacakaranlık serisi hayranları olarak böyle bir tavır takınmanızı beklerdim ve hayal kırıklığına uğradım

  21. kıskanıyolar işte ama gerçekten çook komik yalız arkadaşlar ben arada kaldım bu filme komik diye gitmeli mi yoksa tavır mı almalıyız yardımcı olun lütfen!!!!! 😦

    • netten izle cnm prim yaptırmayalım 😀

    • bence gitme. çünkü bu fiLmin aLacakaranLıkLa daLga geçtiğini biLioLarr. Ben kesinLikLe ve kesinLikLe gitmicemmm…. inşaLLah para kazanamazLar… 😀

  22. bence bu filmi yapmak için gerekli yerlerden izin almışlardır yoksa çalıntı olur ve desteklenmez…
    çünkü stepheie meyer’in twilight filmi için de telif hakları var bu filmin hikayesi de ondan çıktığı için telif hakları savunulmuştur ve ondan izin istenmiştir zaten twilight komedisi diye duyuruluyo…:)
    ama gerçekten çok komikti gülme krizi geçirdim x))

  23. =) ewed yhhhh!!komedi=)

  24. twilighti kıskananlar belli oluo işte ne kadar salakça bi film komik oldgnu sanıyolar ama hiçte orjinal değil zaten var olan bir konuyu değiştirip insanlara sunuyolar ve hiçte başarılı değiller bnce bu film twilight fanları tarafaından protesto edilmelidir çünkü bu film (aslında film demek çok olur bu şeye) twilighta bir hakarettir

  25. şaka bu yana gerçekten güzel olmuş ameklerine sağlık

  26. Hello. And Bye.

  27. bence çoook komikkk ve jocob burda daha yakışıklıı edwardeeğillll neyse ma çook komikk bnece gzel olmuş neden bukadar abartıyosunuki yaniii

  28. Quilet gençlerinin dansı tipleri çok çirkin gerçi filmde de iyi değil ama neyse… 😀 james ve laurent tıpkılarının aynısı bea

  29. bence film ile dalga geçmeleri yanlış bir şey diğer arkadaşımızın dediği gibi de izin almışlardır yoksa çalıntı olur fakat eninde sonunda twilight efsanesi ile dalga geçiyorlar bunun içinde bu filme gidilmemeli komik olması ayrı bir şey zaten dalga geçiyorlar elbette komik olacak ama dalga konusu olmamalıydı benim fikrim bu ama diğer arkadaşlarımın fikrinde saygı gösteriyorum

  30. bu filmi kesin twilight a gıcık olanlar desteklicek b,de twilight hayranlarına laf atmazlarsa iyidir her fırsatta dalga geçilecek eminim ama emeğe saygısızlık yapılmış olmuyor böyle şeyler….

  31. ben twilight a gıcık fln değilim ama fragmanı bile bni çok güldürdü filmine kesin gitmek istiyorum.. emeğe saygısızlıkla fazla bi alakası yok..twilight a bayılan biriyim bütün kitaplarını okudum ve btn filmlerine gittim bnce bu flme twilight yi seven sevmeyen herkes gidecek ayrıca gerçekten çok komik olacak 😀 bella ve edwarda benzetmişler bnce haklarını verelim ve helal olsun diyelim 😀

  32. Koptum yaaa hahahaha çk komik aslında ben alacakaranlık serisinin çok büyük hayranı olmama rağmen hoşuma itti hiç kızmadım 😀 komik olmş çok güzel ama karakterleri benzemişler 😀 😀 hhah 1 kere daha izlemek istiyorum 😀

  33. bence çok gereksiz bi film olcak .
    twilight serisinin tüm kitaplarını okudum çıkan filmelerini izledim . cd lerini aldım (tutulma hariç).
    çok kızdım . emeğe saygısızlık olmuş.
    salak bi film çekmişler . gerkesizlikten başka bi film deil.

  34. ya kızlar ben direk izleden izledim filmi alt yazılı sonunda jacopçular edward ı öldürüyor ağlamak istiyorum 😦 (üzülüldüm)

  35. bnde izledim filmi internetten resmen alacakaranlıkla alay etmişler ama komikti sonunda edward bellayı ısırıodu ve jacobu sevenler edwardı öldürüyorlardı

  36. bunu yapanı bulup boğmak istiyorum dalga geçmeleri çok kötü

  37. madem dalga geçcekler bari filmi değiştirmeseler ne demek edward’ı öldürüolar yhaa. tamam twilight nin komik versiyonunu çekmişler ama senaryoyuda değiştirmişlerrrr… salaklarrr yhaaaa :@ :@

  38. ya öle bişe yapmasınlar protesto etmeye başlanırsa film fanlar tarafından görürler günlerini çok ta ii olur

  39. Ben de hayranım alacakaranlığa ama biraz tarafsız olmak lazım dimi? Gülün geçin. Adamlar emek verip film yapmışlar boş verin.

  40. edwardı nasıl yakışıklı yapmışlar şaştım ben de

  41. ben bu filmi izledim fakat altyazısızdı =) ama hiçte alay edici deil bnce film çok güzel bn çok güldüm 😀 bazı yerlerde bna hak wereceksiniz fakat kızdığım bir yer war sonunda edward’ı öldürüyolar team jacopçılardn birisi ve şöyle diyor :D”Team Jacop ßitch” :S bn tam bir twilightkolik olarak size izlemenizi tavsiye ederim bu filmi araştırırsanız full olarak izleyebilirsiniz internette de war

  42. twilightçı kız adlı arkadaş ingilizcende bayağı iyiymiş vampires suck ı nasıl olduda biri beni ısırdı diye çevirdin bravo sana…

Bir Cevap Yazın

 
