Eclipse Türkçe Alt Yazılı İzle!

Daha önce orjinal dilli halini paylaşmıştık.Şimdi Türkçe alt yazılısını bulduk ve sitemizde yer veriyoruz.Fakat yine eski konuda da belirttiğimiz gibi , gidip sinemada izlemeniz taraftarıyım.Hem böylece filmimizin izlenme oranı sizin sayenizde yükselecek.Yani buna sizin de bir katkınız olacak.

Türkçe Alt Yazılı İzlemek İçin Aşağıdaki Resme Tıklayın!.

~ tarafından alpcemos Temmuz 6, 2010.

40 Yanıt to “Eclipse Türkçe Alt Yazılı İzle!”

  1. çok teşekkürler bir tanesiniz; ama ne yazıkki araya araya dün buldum ve izledimmmm olsun tşklrrr

  2. arkadaşlar bni şafak vaktine kessssssiiiiiiiiiinnnlliikkle almazlar bnde zaten gitmeyi düşünmüyorum internetten izlerim fıstık gibi

  3. süperrrrr.mütiş harika.en çok ben victoria nın kafası koptuğu anda gülmekten öldüm..ama edward ı ölüdürmek için kafasını tuttuklarında çook duygulandım..ama film süper..emmet daha yakışıklı ve jasper ın hikayesi aynı kitaptaki gibi._______EcLiPsE_____EdWaRd_BeLlA_______________

    • ya bende bellanın taşlarla kolunu kesmesinde çok güldüm. bnde alıp o traşlarla rileyin kafasına kafasına vuracağını zannettim. ama riley nasıl victoriaaaaaaaaaa die bağırıyodu üzüldüm filmnden bi yakışıkllı daha eksilmiş olduu

  4. alt yazıları yanlış ve bir yerden sonra kesiliyo hiç anlamadım sinemada izledim ama tekrar izlemek için baktım

  5. arkadaşlar biliyormusunuz number one kanalında alt yazı haberlerini okuyordum “robert pattınson ile krısten stewart ayrıldı” yazıyordu şimdi üzülsek mi sevinsek mi

  6. arkadaşlarrr şafak vaktti kaç yaş üzerii olcakk bilenn var mıı ……varsa söylesinn lütfenn

  7. ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZELL SÜPER EDWARD BELLA SÜPER 🙂

  8. ben dün gittim sinemaya mükkeemmmeeelll ötesiydi. ama filmin 13+ olduğunu bilmiodum kimlik getirmek gerekiomuş benim yanımdada hiç bişi yoktu. kadına yalvardık yakardık. ben ağlamaya başladım. sonunda aldı bizi içerii. ayy film süpper ötesiydi herkese tavsiye ederim. şimdi sıra şafak vaktindeee. xDé

    • bnde ankamall’a gitmiştim bni almadılar. sonra maltepe park’a gittik orda kimse yoktu ve aldılar.

    • cinebonus sinemalarında sınırlama yoktu

    • şafak vakti için daha çoook ağlaman gerekecek çala arkadaşım 😀 çünkü 18 yaş sınırlaması var benim problemim yoktu tutulmada şafak vaktine de torpilli olarak gireceğim 18 yaşıma girmeme 4 ay kalıyor o zaman

      • iii. sen şanslısın. şafak vaktine gidemiceemi ben de biliorum. çok hüzünlüyüm. bende internetten izlicem. ama sinemada izlemek daha bi zevkli oluyo yhaa. tühh

  9. Vede bu victorianın makyajlı hali diğer victoriadan daha güzel bencee. ben breeye üzüldüm. rileyede üzüldüm çünkü victoria onu kandırdı. riley victoriayı öperken victorianın suratı çok hüzünlüydüü. ee sevgilisinin intikamını alcak olsun o kadar. ama ben bellayı bu filmden sonra daha ok sevmeye başladım. taşı aldı eline kesti kolunu. ağlicaktım nerdeyse orda yaa yazk. sırf edward için. eee edward’ıma değer amaa aşkım edward çok seviom seni bidenemm. aşkitomm xDé

  10. ben daha izlemedim hiç bi sitede de bulamadım..en azından şanslısınız hepiniz..neden her site izleteceği filmi koymuyorda bizi oyalıyor ki dana burdada izleyemedim 😦

  11. şafak vaktine 18+ 17+ yada 16+ yaş sınırı gelebilirmiş :(:(:(

  12. filmin her serisini defalarca izledm hiç bi zamanda izlemektn bıkmam çok güsel yaa sanki bnm ailmdn biri gibi oldulr hepsini çok benimsedim son filmede gttm süper bi senaryo çok begendim süper bi filmdi

  13. filmn çekimi iyi güzel hoş da altyazılar kötü yazanla söylenenin çoğu zaman alakası olmuyor ama onun dışında güzel arıyordum burada buldum çok teşekkürler emeğinize sağlık 😀

  14. çok güzel bnce bn sinemaya da gitiştim ama izlemeye doyamadım burdada buldum ama sinemadan izlemek daha güzel herkeze tavsiye ederim

  15. ben izleyemiyorum açılmıyor yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  16. aman üzülme zaten daha çooooooook var filme şimdiden üzülmeye başlayıp kendini harap ve bitap düşürme

  17. filmi başka bi yerde izledim ama süperrr bir filimdi. yanlız bella bi jacobu öpüo bi edward ı öpüo.yaaa edward gibi sevgilin war kıymetini bil bella

  18. alt yazılar dogru degil ama yinede emek vermişsin tşklr…

  19. tutulma filminde cinebonus sinemalarında sınırlama yoksa belki yine cinebonus şafak vaktine de sınırlama koymaz 🙂

  20. ARKADAŞLAR SİZE ÇOOK ÖNEMLİ Bİ HABERİM WAR YENİ Bİ FİLM ÇIKARMIŞLAR VE SIRF TWİLİGHT LA DALGA GEÇIYO GERÇI KOMİK OLMUŞ AMA BU YİNEDE HİÇ HOŞ DİİL BNCE. FİLMİN ADI WAMPİRES SUCK VE AĞUSTOSUN 18 İNDE GÖSTERİME GİRİYOMUŞ GÖRÜNCE ÇILGINA DÖNDÜM İNŞALLAH O FİLMDEN HİÇ PARA KAZANAMAZLAR!!! 😦
    .

  21. ya bende açılmıyoo ya çıldırıcam en son

  22. Vede bu victorianın makyajlı hali diğer victoriadan daha güzel bencee. ben breeye üzüldüm. rileyede üzüldüm çünkü victoria onu kandırdı. riley victoriayı öperken victorianın suratı çok hüzünlüydüü. ee sevgilisinin intikamını alcak olsun o kadar. ama ben bellayı bu filmden sonra daha ok sevmeye başladım. taşı aldı eline kesti kolunu. ağlicaktım nerdeyse orda yaa yazk. sırf edward için. eee edward’ıma değer amaa aşkım edward çok seviom seni bidenemm. aşkitomm xDé
    +1

  23. ya sağol hiçtiyse film izledim ama alt yazısı iğrenç hiç bi kelime doğru değil ingilizce bilmiyoruz ama okdarda ingilizcemiz var ama filmi izledim…sağol:)sinemasına gitmiştim ama dikkat etmediğim yerler vardı…

  24. nie bole bişi yapıosnz korsan eclipse yapıosnz o film su an gosterimde isteyen gitsin izlesin o cok sevdiniz karakterler filmden kazanıyo parayı.!

  25. Neee!!! Dünyaca ünlü bir filmle dalga mı geçiyolar!!! İnşallah filmi çekemeden önce oyuncular hastalır ve yatalak olur. böylece filmi çekemezlerrrr 😀 😀

  26. ya ben açamıyorum bi türlü izliyemedim…

  27. ya lütfen bana yardımcı olun…

  28. Ya cidden bunu her kim yaptıysa emeğe saygım var ama kötü olmuş arkada sesler var çeviriler tamamen yanlış zaten . Söylenenleri anlıycak kadar ingilizcemiz var çevirileri düzeltip baştan koyulsa daha iyi oolur bence.

  29. film muhteşem de alt yazıların konuşmayla fazla ilgisi yok filmin içine etmişler ama yine de işe yaradı

Bir Cevap Yazın

 
