Sütaş’ın Edward Şakası :)

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 4, 2010.

18 Yanıt to “Sütaş’ın Edward Şakası :)”

  1. zuhahahhhaha çok komik yaaa ya arkadaşlar jacob sağ tarafındaki tüm kemikleri kırdı ama nedennn bana cevap yazınnn

  2. ÇÜNKÜ Leah’ı kurtarıyım derken bir yeni doğan tarafından kemikleri kırıldı.

  3. DAHA DOĞRUSU LEAH’I YENİDOĞANDAN KURTARAYIM DERKEN AYNI YENİ DOĞAN TARAFINDAN KEMİKLERİ KIRILDI!!

  4. halbuki jasper uyarmıştı size sarılmasına izin vermeyin kemikleriniz kırılır diye

  5. ewt bir az dikkat etseydi.bn carlisle onun kemiklerini yerine koymaya çalışırken jacob un bağarmasında çook kötü olmuştum :((

    • bende o sırada çok kötü oldum hatta bayağı ağladım filmde yaa

      • aynen arkadaşlar resmen ağlıyodum rezil olmayayım diye zor tuttum

  6. o sahnede ağladım çok üzüldüm ama gerçekten jasper uyarmıştı.

    • ben edwardı daha çok seviorum ama jacop evde bağırınca bende çok üzüldüm ona yaa. canıım…

  7. edward gibi bir sevgilim olsun benim hatta robert pattinson olabilir yani sanırım sonzusa dek imza attırırdım ona

  8. çok güzel yaa.. twilight karikatürlerdede yerini aldı. bakalım daha neler görcezz

  9. hahahha karikatür süper olmuş xD 🙂

  10. bn Jacob Bella ile konuşurken çok kötü oldum.sargılı yatıodu hani Bella yanına gelmişti..manyaklık derecesinde TEAM EDWARD dan yana olmama rağmen neredeyse ağlıcaktım konuşma sahnesinde..

  11. bu arada bu gazetede çıktı dimi.. hangi tarihte çıktı bilen vars söyleyebilir mi??

  12. iğrenççç bu nasıl bi şaka beh! böhh… edward ısırsa giderde sütaşın aptal ineklerini mi ısırır?……=(( ne saçma…

  13. komiklik olsn diye cnm(ama komik yha edward gelsin benide ısırsın:)

Bir Cevap Yazın

 
