Eclipse-Tutulma Filmi Tamamını İzle-Seyret

Filmi izlemek için aşağıdaki resme tıklayınız.

Fakat yine de unutmayınız ki, gidip sinemada izlemek ve dolayısıyla filme destek verip, emeğe saygılı olmak en güzeli. Fakat yine de sitede bulunsun istedim. Benim gibi bir daha izlemek isteyenler için özellikle..

İyi seyirler..

Reklamlar

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 4, 2010.

26 Yanıt to “Eclipse-Tutulma Filmi Tamamını İzle-Seyret”

  1. film çoooooooooooooooooooooooooooooook güzl:)

  2. alt yazılısı çıkmamışşş

  3. yaa lütfen şafak vaktinin filmlerinde de böle yapınn 18+ verirlerse izleyemeyeceklerimiz için (bunların arasında bn de varım) LÜTFEN!!!!

  4. film peki alt yazılımı acaba??

  5. yaa arkadaşlar ben bu filmi tekrar altyazılı olarak nereden izleyebilirim lütfen yardım edin

  6. Saol süper bir film

  7. filmin türkçe alt yazılısını buldum ama site adı verilebiliyor mu bilmiyorum eğer verilirse yorumuma cevap vermeniz yeterli olacaktır.:D 😆

  8. yhaa film açılmıoo bnde

  9. izlenmio yawww

  10. harika bir filmdi tam beklediğim gibi

  11. izlemedim izlemicem kotayı geçer hemde yarın sinemaya gidicem 🙂 admin teşekkür ederiz ^^ ama keşke koymasaydın 🙂

  12. direkizle.net den altyazılı izleyebilirsin zeynep :))

  13. teşekkürler

  14. film tam da düşündüğüm gibiydi ama kitapla arasında dağlar kadar fark var ama olsun yinede filmi süper çekmişler gerçi ben filmde edwardın yüzüne bakmaktan altyazıları zor okudum(:

  15. ayy saat 7 ‘de gidiorum oleeyyyy. burda izleyemdim amaa. sinemada izler,mm. yaşassııın

  16. neden acilmiyo bu filim ya acilmicaksa neden sitelerde var tamamiyla kaldirin daha iyi fregmanini falanda koymayin ne gerek var yapmisken tam bi site yapin

  17. ya Gerçektende Süper Filim 😀

  18. cok guzelll

  19. Hemen gidicem bu filme
    *

  20. film çok güzel ben zaten sinemada izledim bir de burda izliim dedim ama altyazısı filmdeki sözlerle aynı değil bazı yerler neden????

    • filmi kaldırın kardeşim. altyazısıyla mahvetmişsiniz filmi bee. kaldırın şu filmi

  21. bütün twilight ile ilgili haberleri almasını biliosunuz biraz saygılı olun bazı bilgisayarlarda açılır bazı bilgisayarlarda açılmaz bunda site sahibinin ne suçu var madem beğenmiosunuz bi daha girmessiniz siteye bu kadar basit

    • ben siteye bişi demiorumm canım filmi kaldırın diorum çünkü insanları yanıltıolarrr :@ anlamadıysan git başkasına çat kardeşimm kriz geçirttirme bana şurda :@ :@

      • hem doruya doğru altyaıyla filmi mahfetmişler.altyazısı doğru bir siteden filmi koysaydı. hem bu siteye girip girmicemi sana da sorcak deilim. bu siteye senden fazla ilgi gösterdiim kesindir… HK Bgm ye sor bakalım ona teşekkrü etmemişmiyim ben site çok güzel gördüğüm en güzel site die hatta sormana gerek yok ben soruyorum demedim mi HK Bgm haa??

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: