Blue Jean Dergisinde Robert ve Kristen (Temmuz Sayısı)

KRİS ROB MEGA BOY POSTER

Sayıda Kristen ve Robert in 100 x 70 cm kocaman bi posteri var.Ayrıca Avril, maNga ve Katlanmamış 8 poster [Kaan Tangöze, Paul Gray, Leighton Meestep Black Lively, Christine Aguilera, Emre Aydın, Bretney Spears, Logan Lerman ve Slash] de dergide yer alıyor.

KRIS POP UP A KAPAK

Pop-magazin eki Pop Up ın kapağını, “Twilight Finale Doğru: Robert ve Kristen ın yeni projeleri” başlığıyla Kris’in fotoğrafı dergiyi süslüyor.

POP UP TA SAYFALARCA ROB-KRIS

Final Breaking Down, Robert ve Kristen ın yeni projeleri ve röportajlar Pop Up ta ciddi derecede yer tutuyor. İşte Ayhan Abayhan ın (BJ kadrosundan) notları:

“Eclipse” bahane “Twilight” şahane!

Pop Up ta Eclipse bahanesiyle Twilight olatını bir kez daha masaya yatırma şansı bulduk. Zaten ezbere bildiğimiz kitap ve filme dair ahkam kesmektense ekiple ilgili son haberleri vermeye çalıştık daha çok. Final bölümü “Breaking Down” la ilgili bomba kıvamında son dakika haberlerimiz var mesela. Robert Pattinson un da final bölümüyle ilgili yorumlarını okumadan geçmeyin lütfen. Eclipse e ayrılan 4 sayfada Pattinson ve Stewart ın yeni projelerini de anlattık ayrıca. İkilinin yeni filmlerini önümüzdeki yılın ajandasına şimdiden not edin!

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 4, 2010.

19 Yanıt to “Blue Jean Dergisinde Robert ve Kristen (Temmuz Sayısı)”

  1. Alacağım! Haziran sayısınıda almıştım dev boyutlu Eclipse afişi için 🙂

  2. ARKADAŞLAR bnim annem twilight olayına kesinlikle karşı çıkıyor ve onlara gıcık olduğunu söylüyor!!Bn dergi veya twilight yıldızlarının olduğu herhangi bir şey almak istediğimde hamen karşı çıkıyo.Ama bn onlara bayılıyorum!Bu durumda olan tek bn miyim yoksa sizin aileniz de böle yapıyo mu?

    • annen alacakaranlık’ın bütün sahnelerini biliyor mu biliyorsa sende deki ben film için değil mesela beniim gibi robert pattinson için al benim annem alacakranlık’ı biliyor ve rob’u da ne kadar sevdiğimi biliyor pc rob’un resimleriyle dolu yani..

    • yok nur arkadaşım. bi tek sen değilsin. benim ebeveynlerimde karşı bu alacakaranlığa eclipse-tutulmaya gitmek için zor izin aldım. daha doğrusu kuzenim aldı birlikte gittikk… bende alacakaranlığa bayılıyorum. ayrıca edward hastasıyııım.

  3. zaten sorun orda annem hepsine gıcık oluyor!!!ne yaptıysam da olmuyo.ayrıca sadece alacakaranlığı seyretti zaten diğerlerini seyretmek dahi istemiyo 😦

    • benimki alacakaranlığı dahii izlemiokii… sinir şeyler yhaaa. nefret ediolar twilightdenn. ama ben bayılıorum yhaaa 😦

  4. benim annem rob ne kadar aşık olduğumu biliyor ve beni mutlu etmek için robert posterleri dergilerinde varsa alıyo bidde benimle 3 senedir twılıght new moon eclipse ve ayrıca remember meye götürdü babamda ona aşık olduğumu biliyo ve babamda bana bütün twilight kitaplarının 4 ünüde aldı nur senin için üzüldüm inşallah anneni ikna edersin

  5. teşekkürler…senin adına sevindim.ama bnde pes etmiycem :@

  6. gaye sna iyi bi haberm war annemle konuştum ve bazı anlaşmalar yaptık artık bna karışmıycak!!! 🙂 bna yardım ettiğin için saol 🙂

  7. benim annem ben yanında yokken bir yere gitse mutlaka elinde bir dergi veya twilight posterle döner robert pattinson ile ilgili kitap yapmışlar ben bilmiyordum annem yolda görmüş hemen bir tane almış geçenlerde bir dükkanda robert posteri vardı ben utandım içeri girip isteme annem girip istedi ve aldı canım annem

  8. Her şey rob için alacağım inş:D AşKıM ROB :B

  9. yha bişi srcm blue -jean fiyetı ne kadr 😀

  10. yha bir çift bukadar çookkmu yakışır yha robert çoooooooooooooooooooook yakışıklııııııı hemde çoook:)

  11. yha arkadaslar benım annem twılıgth serısıne ve bnm robert askıma gıcık oluyo 2 gün önce bi dergi aldı içinde krisin posteri var die aksamına alısverıs merkezıne gıttık orda blue jean dergisi vardı annem almadıı 😦 ama ne yapıp edıp alcam o dergıyı para bırıktırcem ole alcam annem tutulmanın ilk cıktıgı gun bni sınemaya gondermedı haftaya arkadasımla gıttım arkadaslar yardım edın o dergıyı almak ıstıorum 😦

  12. kızlar ben buğün blue jean dergisi aldım poster bu değil daha güzel ve bellanın saçı uzun postare acayippppppppppppp büyük

  13. öp öp sen rob:)

  14. Valla bnm annemde babam da bana karışmıyo.Bitek babam boş yere bunlara para veriyorsun dio o kadar bende kaç kere annemle babamın yanında alacakaranlık kitabı hiç bişi demediler xD
    Aileden aileye değişio yani.Umarım izin vermeyenlerinde aileleri artık izin verirler.

Bir Cevap Yazın

 
