Eclipse-Tutulma Filmi Müzikleri (Nerede Hangi Şarkı Çalıyor)

Metric- Eclipse (All Yours)Filmin sonunda

Muse- Neutron Star Collision (Love Is Forever)Mezuniyet partisinde

Sia- My Love- Edward’ın yatak odasında

Beck & Bat For Lashes-  Let’s Get Lost- Bella, Jacob’ı i özlediğini anlıayıp, notuna baktığı anda

Vampire Weekend- Jonathan Low- Okulun otoparkında Bella’nın Edward’ı bırakıp Jacob’a gittiği anda


Eastern Conference Champions- A Million Miles An Hour
Bella ve Jacob motora binerken

Band Of Horses- Life On Earth- Bella Edward’ın yatak odasındayken

~ tarafından HK_Bgm Temmuz 1, 2010.

35 Yanıt to “Eclipse-Tutulma Filmi Müzikleri (Nerede Hangi Şarkı Çalıyor)”

  1. şarkıların hepsi çok güzel…:)

  2. çok teşekkrü ederimm çok güzel şarkılarr. ee alacakaranlık tutulmada çalınıo tabi güzel olcak dimii🙂😀

  3. Hepsi birbirinden güzel çok güzeller…:D

  4. yalnız band of horses-life on earth şarkısı bella edwardın yatak odasındayken değil edward bellanın yatak odasındayken çalıyo benim bildiğim ama 2 kere çalmış olabilirler.

  5. hepsi mütiş ve filmin sonunda çalan şarkıyı bilgisayarda dinlerken fark etmeden biraz duygulandım..yani 1. filmin bu bölümlere gelebileceğini kim bilebilrdi..

  6. şarkılar çook güzel filmi çok güzel anlatıyor

  7. Peki “Heavy in your arms” nerde çalıyor?

  8. ya hni bunlar yeni doğanlara karşı eğitim yapıolar ya orda hngi şarkı çalıo. lütfmn biln sölesin çok aradm bn onu yha

  9. ya yni doğnlara karşı yapılan eğitimde çalan müziği blen warsa lütfn sölesin

  10. supermassin beyzbol sahnesinde çalıyor bunu unutmuşsunuz

  11. yni doğanlara karsı egıtım yaparken calan sarkıyı bılen varmı?????

  12. ya lütfn çok acil😦

  13. with you in my head ( feat. the black angels) – Unkle

  14. Wow this is a great resource.. I’m enjoying it.. good article

  15. arkadaşlar yenidoğanlarla yapılan savaşta çalan şarkı hangisi bilen varsa söyleyeblr mi ? şimdiden tşkler..

    • ”…” die bi kullanıcı var yukarda sölüoyaa kaç kere yazmış yorumları okusanıza
      with you in my head ( feat. the black angels) – Unkle
      buymuşşş..

  16. Edward Bella’ya evlenme teklifi ediyor ya Bella’da evet diyor.Sarılıyorlar birbirine falan. Orada çalan bir şarkı vardı. Onu arıyorum.İsmini bilen var mı acaba?

  17. merhaba ben şu yenidoğanlarla kapışmadan önce alıştırma yaparken arkadan çalan müzik varya ritimli onu bulmak istiyorum bana kim yardımcı olabilir acaba😀

  18. with you in my head ( feat. the black angels) – Unkle

    bu sarkı işte Jasperin alstrma sahnesinde calan sarkı . .

  19. ben edward bellanın odasındayken çalan piano melodisini arıyorum..kim yardımcı olabilir adı falan varsa..teşekkürler

  20. vay be biz fan olup da kitapları btirip filmi izlediğimizde google a twilight yazıoduk da ne kitap çıkıodu ne yazarı kimse bilmiodu bu seriyi…şimdi bir fenomen oldu…eclipse harikaydı David Slade den çok ümitliydim zaten cidden harikaydı..

    bu arada bu filmde Jacob’ın ”…AMA BİR TUTULMAYLA SAVAŞAMAM” konuşmasını yapması gerekiyordu.

  21. çok güzeldi film çok beğendim… şarkılarda süper tüm şarkıları indirdim bilgisayarda dinliom… bu arada ceko o şarkının adı “Band of Horses – Life On Earth”

  22. bn en çok evlilik teklifinde çalan şarkı yani “Sia – My Love” ı beğendim… mükemmel şarkıydı yha…🙂

  23. ceko o şarkının adı “Band of Horses – Life On Earth” ii dinlemeler

  24. bide Jacob’s theme var onu neden yazmamışlar acaba ??

  25. arkadaşlar cullen ailesinin victoria yı yakalamk için ormanda oldukları sırada çalan şarkının adını bilen varmı..acil??? (hatta emmet kurtların bölgesine geçiyodu)

  26. arkadaşlar bu şarkıyı bileniniz varsa söylesin lütfen

  27. arkadaşlar eclipse müziklerini nerden indirebilirim bir site adı verebilirmisiniz???

  28. çook teşekkür ederim her kim unkle nin şarkısını sölediyse. thanks:D

  29. başka şarkıda var örn:pessibly çok hoş ve bu şarkı yeni ayda edvard gittikten sonrabella evde iken çalıyooooo

  30. arkadaşlar eclipsenin bütün müziklerini limewire adlı indirme programından yükleyebilirseniz…arama kutusuna eclipse yazmanız yeterli

  31. saol bunu paylaşan

  32. TeşekkürLer😀

Bir Cevap Yazın

 
