Filmi İzleyen Bir Fanın Yorumları :)

Malum Alacakaranlık serisinin üçüncüsü Tutulma, bugün beyaz perdede sevenleriyle buluştu. E tabi Twilight fanı olarak biz de ilk gün bu heyecana ortak olduk.

Peki Tutulma filmi nasıldı? Gitmeye değer miydi? Kitap olduğu gibi mi yansıtılmıştı? Filmde yaş sınırı var mıydı? Sahneler başarılı mıydı? Şimdi bu sorulara kendimce cevap vereyim.

Az önce geldim sinemadan ve şunu söylemeliyim ki dövüş sahnelerinin hala etkisindeyim. Kitaptan oldukça başarılı bir şekilde aktarmışlar beyaz perdeye. E oyuncuların performanslarına zaten toz kondurmam. Hepsi yine müthiş iş çıkarmış.

Fakat şunu da itiraf etmeliyim ki, çadır sahnesinde biraz hayal kırıklığı yaşadım.Ben daha ateşli sahneler bekliyordum Jacob’la Bella arasında..Neyse nasıl olsa o ateşli sahneleri serinin dördüncü filminde bol bol göreceğiz o yüzden pas geçiyorum bunları:)

Filmde 13 yaş sınırı var bu arada.. Her ne kadar bazı sinema salonlarında bu uygulama pek dikkate alınmasa da; 13 yaşın altında iseniz eğer, filmin dvd ve vcd’si çıkana kadar beklemek zorundasınız, üzgünüm.

Bir de Alacakaranlık fanlarına ve kitap severlere şunu hatırlatmak isterim.

Tutulma’nın kitabını dikkatli okuduysanız, ya da filme gidip izlemişseniz bilirsiniz Bree Tanner karakterini.. Ve serinin yazarı Stephenie Meyer; Bree’nin ağzından,  Tutulma’nın bir yan kitabı olarak Bree Tanner’ın İkinci Hayatı (The Short Second Life of Bree Tanner) adlı kitabı kaleme almıştı. (Bknz.) Tüm seçkin kitapçılarda bulabileceğiniz bu romanı da okumanızı tavsiye ederim.

Şimdilik aktaracaklarım bu kadar. Sizlerin de yorumlarını merak ediyorum 🙂

~ tarafından HK_Bgm Haziran 30, 2010.

46 Yanıt to “Filmi İzleyen Bir Fanın Yorumları :)”

  1. Şey sizden birşey rica edebilir miyim? Eclipse şarkılarını sahneleriyle birlikte yazar mısınız?. Olmadı en azından yatk sahnesinde çalan müziğin adını söylermisiniz?

    Teşekkürler

  2. ben bayıldım resmen film olaganustuydu çok başarılı buldum. yeniayı pek begenmemiştim yönetmen güzel yönetmemişti ama bunun için aynı şeyleri söyleyemeyecegim yönetmen filmin hakkını fazlasıyla vermiş… evlenme teklif ettigi sahne harikaydı ah ahhh dedirtti ama yüzük çok alakasızdı bence…

    • yeni ayı bende pek beğenmedim çünkü edward çok fazla yoktu. ve bellayı terk ediorduu. yeni ayın bitimide evlenme teklifi edioduya bence orada bitmemesi lazımdı sanki bir dizinin sonu gibi olduu. benim fikrim bölee

  3. film biterken çalan şarkının adını biliyomusunz?

  4. ya bu bree tanner kim ben hala çözemedim kitabı inceledim biraz içinde riley nin metinlerini gördüm ama bree tanner ı hala anlayabilmiş değilim?

    • tamam tmm sonnda buldum şu en sona kallıpta felix tarafındn halledilen korkak kızmış…

    • Bree de Riley’in Victoria için dönüştürdüğü yeni doğanlardan bir tanesi. Küçük sayılabilecek bir yaşta.. Bree Tanner’ın Kısa Hayatı kitabında 16-17 yaşlarında olarak tanıtılmış.

      • bi dakka bi dakka kitabı buldun mu okudun mu biz nerden bulcaz bi cevap ltfrn!!!!!!!!!!!!

  5. bende az önce geldim flimden kitabı okuduktan sonra açıkçası biraz sade geldi bana ben daha duygulu bekliyodum bella ve jacopın aralarında olanları çadırda geçenler falan daha duygusal olmalıydı kitaptaki duyguyu yakalayamadım izlerken..bazı sahneler değişikti rosaliyle bellanın konuşmnası kitaptaki gbi geçmiyodu bazı yerler eksikti ama yapılabilirdi bree’nin ateşlerin yanında durması gerekiodu jasperla beraber ama o cullenların arkasında duruodu o karakter orda çok arka planda ve eksik kalmıştı bana göre yapılabilecek ama yapılmamış sahneler vardı..yada ben kitaptan sora büyük bi beklenti içine girdiğimden böle düşünüyorum bilmiyorum ama çoğu şey yoktu eksikti bişiler..ama savaş sahnesi gerçekten mükemmel olmuştu..tek şüphem hani 4üncü film 2part halinde yayınlanacakmış umarım ondada böyle eksikler olmaz tamamiyle kitaba bağlı kalırlar umarım.. 🙂

    • Aslında haklısın ama bence genede yönetmen filmin hakkını vermeyi hayli güzel bir şekilde başarmış.Çok iyiydi.Kelimelerle anlatmak çok zor ve bence YENİ AY dan çok ama çokkk daha iyiydi kesinlikle öyleydi

    • ewt sana katılıyorm kitaptan çok yer kesilmiş jacob a davetiye yollamadılar çadır sahnesi çok kısaydı ve bayağı değiştirilmişti florida da renee nin yanında çok kısa süre kaldı ve yolculuklarından hiç bahsedilmedi bütün bu detayları filmi 3. kez izleyince buldum 😀 😀 😀

  6. ya ben daha gidemedimmmm perşembe yada cuma gitcemmm ühühühühüüüü 😦

  7. Merhabalar günaydın öncelikle 🙂 İLk izlenimlerimi yazmak istiyorum ve TEK KELİME İLE MÜKEMMELLLL bir filmdi 🙂 Bayıldım ve filmin yarısından çoğunu yerimde duramadan izledim 🙂 Gerçekten mükemmeldi yaa. İstanbul Avrupa Yakası Historia AVM de son Seansa gittim saat 00:00 da çıktık ve eve giderken sokaklar ECLİPSE ( TUTULMA ) nın sahneleriyle ilgili yorumlarla çalkalanıyordu :)… COk teşekkürler. İyi günler Herkese. Mutlaka izlenmesi gereken bir film, 2. Film NEW MOON ( YENİ AY ) dan 5 kat daha güzeldii 🙂

  8. kesinlikle çok ama çok güzeldi diğer filmleri bilmiyorum ama eclipse serinin en güzel filmiydi.dövüş sahneleri de muhteşemdi!!!

  9. bende gitmeyi çok istiyorum belki yarın gidebilirim.filme seriye hastayım ve o filme gitmek için herşeyi yaparım.bu kitabın hastasıyım ve gidememek insana acı veriyor.._______EcLiPsE______

  10. harika bir film yapmışlar hatta bazı yerlerinde salondakiler gülmnekten kırıldı savaş bölümü mükemmeldi çadır sahnesi çok komikti herkes jacob’a gülüp durdu ama jacob’ın savaşta bir vampir kemiklerini kırıyo bir kaç saat hiç durmadan çığlık atıyo filmin başında edward bellaya durmadan evlennme teklifi edip duruyo ama bella herkesin ne düşünüceğini öne sürüp kabul etmiyo sonra cullen’ların evinde edward yüzükle beraber evlenme teklifi edince bella kabul ediyo tek kelimeyle mükemmeldi hatta ben önce abimle gittim şimdide annemle gitmeyi düşünüyorum herkese bu filmi tavsiye ederim

    • En gülünç yeri de EDWARD ın JAKOB’ a – bugun gömleği yok mu Demesiydii yaa 😀

  11. Kesinlikle volturiler süperdi, dövüş sahneleri süperdi!
    sinemadan geldim eve şöyle bi kendime geldim!
    Heleki Riley(Xavier Samuel) ve Alec(Cameron Bright) süperdi…

  12. bende daha filme gidemeyenlerdenim..serinin tüm kitaplarını okudum ve ilk 2 filmi defalarca kez izledim..maaşımı almayı bekliyorum filme gitmek için..Sinemada izlenmesi gerektiğine inanıyorum çünkü bu yapıtın… Umarım şafak vaktide çabuk gelir vizyona beklemek sıkıcı oluyor çünkü..5. bir kitp daha olacağı dedikoduları var arkadaşlar bu konuda bilgisi olan varmı acaba.. ama bree tanner kitabından farklı olarak devam edeceği söylendi ama ben pek sanmıyorum şafak vaktinin bitişine göre. olabilecek şeyler var aslında. Jocab’ın Reenesme ile olan ilişkisi vs olabilir..

  13. bişey sorcam bn tutulmanın kitabını okudum ama şafak vaktini okumadım şafak vaktinde bella ile jacob hiç öpüşüyor mu??

  14. tutulma filmi internete düştüğünde haber verir misiniz??

  15. muhteşemdi ………anlatılmaz yaşanır ama benim koptugumyerlerden biri edward ın bellaya ”bunun gömlegi yok mu” demesiydi çok komikti:)

  16. Çok teşekkürler ama The Short Second Life of Bree Tanner kitabını türkçe bulabilirmiyiz.

  17. merhaba ben AZERIYIM ve tum haberleri burdan aliyorum arkadaslar cox sanslisiniz benne kitabi okudum nede yeni filmi gordum universiteye hazirlasiyorum videolarida izleyemiyorum ama inaninki filmin hayraniyim burdaki ask hayel olunmaz birsey delicesine edvard ve bellaya asiim onlari ayirmaq istemem cunki birbirleri icin yaratilmislar lutfen bana yeni film haqq anlatin lutfen rica ediyorum

  18. ya bu film alt yazılımıydı arkadaşalr

  19. arkadaşlar filmi ben bugün izledim süper ötesi hele o savaş sahnesi falan ama edward’ın victoria yı daha değişik öldürür gibi geliodu ama bella ya helal olsun kendisini nasılda kesti…kısacası film SÜPERRRRR…

  20. arkadaşlar 13 yaşın altındakileri ailesiyle beraber alıyolarmı?

  21. peki bu bree tanner ‘in ağzından yazılacakda “midnight sun” ne olacak çıkmicakmı yani :S ondan bilginiz varmı..?

  22. ben de filme gittim gerçekten MUHTEŞEMdi BElla EDWARD ve JaCOBbun muhteşem performansları gözümü büyüledi ! Fakat fark ettiyseniz kitaba pek bağlı kalınmamışş tek eksik buydu bence

  23. peki sonraki bölümlerde jacob hiç karşılarına çıkıo mu? umarım çıkar yaa

  24. herşeyden önce bella ile edward evleniyor mu onu söyleyin yterli olur .d .d

  25. edward.d sana cevap veriyom.tutulmada evlenmiyolar yani edward evlenme teklif ediyo bella ilk başta genç olduğu için istemiyo ama sonra kabul ediyo filmin sonundada çayırlıkta bellanın parmağına yüzüğü takıyo birbirlerine sarıyolar orda bitiyo ya nişanlılar diyebiliriz:)

  26. hey arkdaşlar ben her 3 filmede gittim 4 ün kitabını şimdi bitirdim edward ve bella evleniyo reneesme diye çocukları oluyor fakat başları bu çocukyüzünden belaya giriyo cevabını dumak işteyen yorum yazarak bende yazarım…

  27. ben jasperin antreman verdiği sahnedeki şarkıyı arıyorum ama yazmıyor. lütfen bulursanız söylermisiniz tekip edicem sayfayı şimdiden tşklr

  28. süpppperrrr ötesi bi filmmmm… edwardd aşkım bebeimm baylıorum sana bidenemmm seviorum seniii muckk…
    çooooooooooooooooooooooooook yakışıklısııııııııııııııııııınnn.. 😀 😀 😀

    SO SO SO SO SO SO SO HANDSOME ROBERT :)) My love 😀 babyyy 😀 😀

Bir Cevap Yazın

 
