Eclipse-Tutulma Rekor Kırdı!

“The Twilight Saga:Eclipse tüm dünyada bugün vizyona giriyor, ve film daha gösterilmeden bir rekora imza attı. Deadline New York’un haberine göre The Twilight Saga:Eclipse box office tarihinde en fazla sinemada vizyona girme rekoru kırdı.

Film Iron Man 2’nin 4,380 olan rekorunu gölgede bırakarak, çarşamba günü 4.416 sinemada vizyona giricek. Bütün bu 4,416 sinemanın geceyarısı gösterimi yapacağı kesin değil.

Emin olunki elimize geçen The Twilight Saga:Eclipse ile ilgili Box Office haberlerini en kısa zamanda size ulaştıracağız, o yüzden beklemede kalın.

The Twilight Saga:Eclipse 30 haziran 2010’da vizyona giriyor. Film’i David Slade yönetiyor ve filmde Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Billy Burke, Ashley Greene, Jackson Rathbone, Nikki Reed, Kellan Lutz rol alıyor. “

Alıntıdır

~ tarafından HK_Bgm Haziran 30, 2010.

15 Yanıt to “Eclipse-Tutulma Rekor Kırdı!”

  1. helal olsun hakettiler yani

  2. Merhabalar günaydın öncelikle İLk izlenimlerimi yazmak istiyorum ve TEK KELİME İLE MÜKEMMELLLL bir filmdi Bayıldım ve filmin yarısından çoğunu yerimde duramadan izledim Gerçekten mükemmeldi yaa. İstanbul Avrupa Yakası Historia AVM de son Seansa gittim saat 00:00 da çıktık ve eve giderken sokaklar ECLİPSE ( TUTULMA ) nın sahneleriyle ilgili yorumlarla çalkalanıyordu … COk teşekkürler. İyi günler Herkese. Mutlaka izlenmesi gereken bir film, 2. Film NEW MOON ( YENİ AY ) dan 5 kat daha güzeldii

  3. hiç şaşırmadım bu gayet olası bir şeydi:)

  4. bnce dıger serilerden daha gzl olmss

  5. bu film dhaa gstertilmeden rekor kırdıysa şafak vakti bunu geçerr… Şafak vakti 18+ olcakmış heralde

  6. şafak vakti bence bazı sahnelerinde aşırılık var ve ben internetten izlerim..________BrEaKiNg_DoWn__________

    • valla ben sinemaya gidebilirsem kesinlikle sinemada izlerim. tabii biletimi büyük biri alcakk… zaten en çok şafaka vaktini merak ediyorum. bu cumartesi tutulmaya gitcemm. biletimi aldım yuppiii😀😀

  7. kesinlikle film süper ama bella jacob ı öperken sinir oldum onlar öpüşürken edward gördü sinir bozucuydu

    • edward onları görmedi. jacop’un düşüncelerini okudu. orda anladı öpüştüklerini. filmde öleydi.

  8. haa hiç şaşırmadım çünki rekor kırcanı biliyodum

  9. bazı sahneler komik bazıları dugusal en çok da cesaret yüklüydü aşkları için herşeyi göze alabilecek iki karekter , ki bu en fazla yansıyan konu olmasına rağmen bağlılıklarını koparamayan vampir insan ilişkisi zedeleniyor bu sefer bella jakoba karşı hissettiklerini açığa çıkartıyor fakat bu hiç de yeterli olmuyor talihsiz jakob için. izlenebilir en azından diğer filmlerden daha iyiydi diyorum ya sadece bi kaç sahne çığlıklarla gülmemi engelleyemedi.. çok aşırıya kaçılmış ve edwırd biraz daha acınası yansıtılmıs ki hoşuma da gitti :)) jakob tek kelime ile mükemmeldi:P

  10. tabikide jacob mükemmel olacak başka ihtimal varmı ?

  11. 3. film gerçekten çok güzeldi bayıldım şafak vaktini büyük bir heyecanla bekliyorum

  12. film herzamanki gibi manyak olmuş ve her zamanki gibi kitaba sağdık kalınmamıs ama gene de güzel zaten twilighttan bu beklenir

Bir Cevap Yazın

 
