Tutulma Yarın Sinemalarda!

O kadar sabretttik sabrettik ve nihayet sonuna geldik. Hadi bakalım artık son saatleri sayıyoruz.. Herkesin biletini aldığını umarak, herkese şimdiden iyi seyirler, iyi eğlenceler diliyorum. 🙂

Beyaz perdede Edward’ı ya da Jacob’u gördüğünüz zaman çığlık atın ki Twilight fanı olduğunuz anlaşılsın :p

~ tarafından HK_Bgm Haziran 29, 2010.

20 Yanıt to “Tutulma Yarın Sinemalarda!”

  1. hayır yaa. televizyonda söylediler. filmin galasını falan gösterdiler haberlerdeee. 2 temmuzda vizyona giriyomuş yaaa oooooof.. :@

  2. çok az kaldı çok mutluyum

  3. ben edwardımı görünce bağırcamm 😀 arkadaşLarLa anlaştk 😀 jacobLa beLLa öpüşürkn de yuhLicazz 😀 😀

  4. Ben bugünden biletlerimi aldım umarım güzel bir film olur ama sanediyorum bence çok ama çok güzel bir film olacak.Herkez bu filmi ve edwardçılar bile çok bekledi (bende edwardçı olduğum için) Herkeze şimdiden iyi seyirler.

  5. ben almadım bilet ya

  6. uaş sınırlaması var mı acaba???

  7. bende aldım biletimi sonunda beklediğimiz an geldi çok seviçliyim yarını nasıl beklicem bilemiyorum 😀 bu arada jake o benm aşkım 😀

  8. çığlık atam fikri hiç fena değil zaten yeniaydada edward ilk çıkar öıkmaz sinemadaki tüm kızlar bi ahhhhhhhhhh!!!! çekerek koltuklara yapıştık 🙂 heralde bu sefer de çığlık koyveririz yada sadece ahhhhhhhh!!!! deriz 🙂 🙂

  9. Ne anlıyorsunuz arkadaş şu filmden. İlk filmi izledim. Sıradan bir film işte, hatta bu vampir kızı koşarak dağa çıkarırken ayaklarının görüntüsü bana bayağı kalitesiz ve komik geldi, çizgi filmlerde bile öyle bir efekt yok.

    • kitabı okudun mu bilmiyorum ama kitabı okuyup filmi izleyince etkisinde daha bi kalıyosun hem biz bu filmde çok şey anlıyoruz mesela senn anlamadığın şeyleri…

      • kesinlikle. hem sen madem kitabı o kadar önemsemiosun. o zaman twilight fanlarının olduu siteye nie yorum yapıosun anlamadm hayddii yoluna…

  10. 2 temnmuzdamı gırcek alacakkaranlık efsanesi:tutulma

  11. ben ne yazıkki arkadaşla konuştuk gidemicez.gitmeyi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook istiyorum ama bazı sahnelerde gerçekten aşırıya kaçtıkları için ben internetten izliceem..

  12. çooooooooooooooooooooooooooooooooooooook mutluyum çoook birazdan gidip izlicem oley

  13. bende bugün gidiyorum saat 5 te çok heyecanlıyım yaşsssıınnn 😀 süper bi film olcak eminimmm

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: