Eclipse-Tutulma Los Angeles Gala Videosu

~ tarafından HK_Bgm Haziran 25, 2010.

11 Yanıt to “Eclipse-Tutulma Los Angeles Gala Videosu”

  1. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.orada olmak için neler vermezdim.ama kristen ın tarzı bazen tuhafıma gidiyo.
    ___________________________EcLiPsE__________________________

  2. hiç bir şey anLamadım yaa. şunLarı türkçe dubLajLı yapııın

  3. eed yha hcc bise anlaslmıo trkce dublajlı ypn…..

  4. ohahh harbi super lan cok iyiymmis kamera arkasi icin nobrain.dk ye girin super eglenceli

  5. çooook güzel olmuş ama kristen ve robert’ın kıyafetlerini beğenmedim daha değişik videolarda var orada ashley green’ide veriolar ashley çoook güzel çooook tatlı:)

  6. yine ingilizceydi yine bişi anlamadım yahuuuu

  7. ya kristin filmde çok güzel ama gerçek hayatta tarzını değiştirmesi gerektiğini düşünüyorum rob zaten her haliyle mükkemmel taylorında konuşma tarzına bayılıyorum hepsini çok seviyorum hepsi harikaaaa

  8. süper ama doğruyu söylemek gerekirse bende bişe anlamadım keşke türkçe olsaydı:)

  9. aynen yaa bişey anlamadım ama çok güzel keşke orada olabilsem veya onlar türkiyeye gelse:)

  10. yha robert pattinson filmde kendi sesini kullanmıo mu :S

  11. KENDİ SESİNİ KULLANIYO AYYY KEŞKE ORADA OLSAYDIM AMA AMAA KEŞKELER BİR İŞE YARAMIYO KEŞKE YARASA YARASAYDI ROBERTİN YANINDA OLURDUM O KADAR KEŞKE DEDİMKİ ROBERTİN YANINA GİTMEK İÇİN ŞİMDİYE KAÇKERE ROBERTİN YANINDA OLURDUM AMA OLMUYO İŞE YARAMIYO:(

Bir Cevap Yazın

 
