Renesmee’yi Kimin Oynayacağı Belli Oldu!

Biz Alacakaranlık Efsanesi/Tutulma’yı seyretmeye hazırlanırken serinin dördüncü ve son kitabından uyarlanan Alacakaranlık Efsanesi-Şafak Vakti ile ilgili neredeyse tüm hazırlıklar tamam.Çekimler sürüyor.Dördüncü filmde Bella ve Edward’ın güzeller güzeli kızı Renesmee’yi tanıyacağız.Hani Jacob’ın mühürlendiği kız.Renesmee’nin bebeklik halini kimin canlandırdığı meçhul.Adını vermiyorlar ama dünya güzeli bir şey.(Aşağıda)

Çocukluk halini ise Bella Thorne oynuyor.Gerçek adı Annabella Avery Thorne.(Aşağıda)

Kaynak: Salsa Dergisi

~ tarafından HK_Bgm Haziran 24, 2010.

37 Yanıt to “Renesmee’yi Kimin Oynayacağı Belli Oldu!”

  1. bencede güzel olur ama filmin böle bitmesine üzüldüm..

  2. ben dedim bella thorne oynıcak diee 😀 😀

  3. bence renesmee olmamış kitapta anlatıldığı gibi daha da tatlı birisini bekliordum vede volturilerle savaş sırasında bella nın sırtına çıkması lazım nasıl olacak bu yada kalkan çalışması sırasında???

  4. kız çok tatlıymiş ama bella das fena deil canım gözleri zaten bi şey yani

  5. bu kız kaç yaşında??tanrım bellanın sırtı göçücek=)(=

    • haklısın zavallı bella nasıl taşıcaksa bu kzı bende bunu merak ediyorum zaten 🙂 🙂

  6. bazı kaynaklarda renesmee nin bebeklik halini başkasının oynayacağı söyleniyor iide eğer bu kız renesmee nin çocukluk dönemini oynarsa bella nın sırtına savaş sırasında nasıl çıkacak??????merak ettiğim konu bu…

  7. bu ne beee ikisi de tipsiz hiç görünce kitapta yazanlar gibi olmadım D:

  8. bu kız aslında çok ttlı. güzel resimini koymamışlar 😀 intenetten bakınn 😀

  9. bella thorne oyamasın diye çok dua ettim ama işe yaramadı 🙂 sevmiyorum bu kızı bence bu role hiç uygun diil…

  10. bu kız küçük yaaaaa. büyük diil kadarr

  11. Bu kız Renesmee olmıyacak kadar büyük gözüküyor

  12. inanamıyorumm bu kız 14 yaşındaymış çok büyük gösterio ama

  13. bu kız 13 yaşında ve model araştırdmm gsl kızz ama bncede filme uygn değil ayrıca aşkımmm jacobla oynamasın bu yhaaa olmazzzz.bn grdğümde bu kız olblr ddm oldu yaa offf daa çokk kçükkk

  14. bence kız gayet güzel Renesmee Cullen olmanın hakkını veriyor. Bir de savaş sırasında Bella’nın sırtına çıkıcağı zaman ne olur artık bilemiyorum 😀 Jacob yardım eder 😀 😀

  15. tatlı kızzz renesmee rolünü haketmiş

  16. bencede bu kız renesmeeye uygun o kadarda büyük diil bu kızın boyu falan yaaa..ayrıca bella nası sırtına alcak die düşünmeyin kendi sorunuu..(inşllah sırtı kırılırrr) pis karııı 😀 😀

  17. Ya internetteki fotolara baktım da bu kız Alec in kız versyonuna benzio!

  18. kız güzelde çilli sadece

  19. bence güzel ve seksi nasılsa bella ya onun oyuncağını falan veriirler inş bella daha güzel amaa neysa…..

  20. bence bu kız uygun çokta güzel ve tatlı allahtan jacob bellayı bıraktı renesmeyi aldıda edward rahatladı edwardla bella daha çok yakışıyorlar bence ❤

  21. Bu kız BELLA THORNE vede çok çirkin 14 yaşında…

  22. kızıda anneside çok güzel

  23. yalnız birinin rolde ki adı Bella birinin de gerçek adı Bella 😀 Bence gerçeği çok güzel ve tatlı bir kız ve 14 yaşında şu an ki haline baksanız ne kadar büyük olduğunu görürsünüz bu küçük hali düşünün,bide gerçekten nasıl sırtına çıkacak?Çok merak ediyorum

  24. Bella Swanın yerini giç bir şey tutmaz 😀

  25. Arkadaşlar Renesmeeyi Bella thorne canlandırmayacak.Mackenzie Foy canladıracak.

  26. kız çok guzel o kız gibi olmak isterdim 😦

  27. yalnız bella thorne oynamıo ki filmde

  28. bu kız tam alacakaranlık filmine çok uymuş alacakaranlık hayranıyım çok güzel bir kız çooooooooooook taylı

  29. bence çok tatlı bir kız renesmme çok uymuş gerçekte mavi gözlümü onu bilkiyorum çççooooooooook tatlısın seni seviyorum

  30. seni çok seviyorum sen tatlı bir kız yorumları okudum ve biri senin çilli olduğunu söylemiş ve bence sana yakışıyor tatlım canım benim inşalllah bu yorumu okursun seni seven büşra
    my name büşra

  31. biliyordum cok gzl bir kız

  32. bence renesmee 14 yaşında değil.

  33. bence renesmee dizideki gibi 10 yada 11 yaşında. saçmalamayın kafadan atmayın.

Bir Cevap Yazın

 
