Eclipse- Tutulma Filminden Yeni Resimler 4

~ tarafından HK_Bgm Haziran 22, 2010.

20 Yanıt to “Eclipse- Tutulma Filminden Yeni Resimler 4”

  1. SÜPERSİNİZ

  2. fotolarr mükemmelinde ötesi.teşekkrüler HK_Bgm

  3. keşke jacobunda resimleri olsaydı; ama yinede tşklr :’)

    • vay arkadaş ya ne zaman yorumlarında jacobun adı geçse hep tepki alıyorum! ama pardon ya zaten orda jacobunda olduğu bi foto varmış

  4. yaa siz mükemmelsiniz yhaa sizi çooook seviyorumm

  5. bende çok beğeniyorum

  6. ay yha son 7 gün

  7. BUGÜNÜ SAYMAZSAK SON 5 GÜN YANİ ÇARŞAMBA GÜNÜ

  8. bence süperrrrrrr ya çok beyendim doğrusu

  9. Müthiş bişey bu yaa kaçıncıya izledim filmin cdsini bilemiyorum.
    Edwardın en büyük hayranıyım!!!

  10. SÜPER YAAAA

  11. çağla arkadaşım ben bu siteye birkaç gün girmeyebilirim sakın günleri saymayı aksatma olur mu 😀 😀 😀 😀

  12. resimler süper teşekkürler HK_Bgm…30 haziran gel artık…:D son 4 gün…

  13. yarın sinemalara akın ediyoruz 🙂 bu film kaçmaz eğer yarın gidemessem kafayı yerim 🙂 alacakranığı 30 defa izledim yeni ayda daha bi rekora çıkamadım ama olsun yeni ayda da rekor yapıcam rekor sırası tutulmada 🙂

  14. yrn 😀

  15. cumartesi gidiorum oleeeeeeeeeeey 😀 yaşasııııııınnnn. hayatımın en mutlu günü olcak. 13+ ama olsun ben zaten 13 yaşındayım. bu 13 yaş üstüyse şafak vakti ya 15+ yada 18+ olcakk kesinlikleee.

  16. edwarddd bitiyorumm sanaaa yaww :))

  17. Onun hayranı olduğum için her zaman çok hoş

  18. edwardla bellaya bitiyorum yaa sinemaya bugün gidip izliyorum zaten cdsi var ama olsun.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: