Nikki Reed: Rob’un Kadınımsı Bir Görünüşü Var

People ile yaptığı son röportajda, Twilight yıldızı Nikki Reed ekip
arkadaşları özellikle Robert Pattinson hakkında düşündüklerini söyledi.

Nikki’nin adı R-Patz ile birlikte anılmıştı tıpkı birlikte çalıştığı
diğer bayanlar gibi. Nikki bize Robun bayanlar arasında niye bu kadar
popüler olduğu hakkında ipucu verdi. Ona neden Robun bu kadar büyük bir
kalabalık tarafından kovalandığını sorduğumuzda Nikki: “Rob’un biraz
kadınsı görünüşü var, ve bence genç kızlar böyle görünen erkeklerden
hoşlanıyorlar” diyor.

Rob kadınsı ve yumuşak görünümlü bir yüze sahip değil mi? Okuyucular,
siz Nikkiyle aynı fikirde misiniz, yoksa R-Patz’in bu kadar çekici
olmasının başka nedenleri mi var?

~ tarafından HK_Bgm Haziran 20, 2010.

56 Yanıt to “Nikki Reed: Rob’un Kadınımsı Bir Görünüşü Var”

  1. valla kadınsı olan kimse çekici değildir

  2. heleki bi erkek

  3. ya ben dememişmiydim bu adam gayin teki diye

    • aynen sana katılıyorum

    • offf rob gay falan diiiil… inanmayın internet sitelerineeee. bu yazılanlar internete kalsaydı rob ve kris evlenmişlerdi boşanmışlardı ve hatta hatta çocukları olmuştuuuu… inanmayııın

  4. bence nikki haksızz. robun hiç de hiç kadınımsı bir görünüşü yok gayet yakışıklı ve tatlı. kıskananlar çatlasınnnnn😀😀

    • çatır çatır bitanem😀 😀

    • elif blackk.. senin gördüün resimler ne bilion mu… robert bi filmde oynamıştı adını hatırlamıorum şimdi orda gay rolünü yapıodu sen o resimleri görmüşsün. ayrıca bu çocuk şafak vaktinde oynıcakkk gay olsa bellayla yanii yaabilirmiii ??🙂😀

  5. Robun kadınsı görünüşü yok bence…ama tam nasıl bir görünüşü olduğunu bilmiyorum)))))))bazen bana akıl hastasına benziyor gibi geliyo))))))))))

  6. elif blac lütfen roba böyle şeyler söleme robu sewmwyw bilirsin ama insanların hakkında böle konuşmamalıısın bence de nikki aslında başka bir şey anlatmak istedide yanlış anlaşıldı kadınsı derrken kadınlar nedir güzeldir rob da güzel yaani yakıiıklı…❤❤❤❤❤❤

    • ile de olabilir bile de olabilir:) ama bn nette resmini gördüm gay haliyle

      • siteye ver de biz de bakalım

      • arkadaşım o küçük küller filmi için o filmde gayi canlandırıyodu bilmeden konuşma

      • evet sen onun o resmini görmüşsündür. filmde gay di bende biliorum. yaa hemde eğer rob gay olsa kristen onla öle şey sahneleri çekmeye cesaret edebilirmiydi. ve rob krisle o sahneleri çekermiydii yaa😀

    • sonunda doğru bi yorum daha😀

  7. bence kızların onu beğenmesi budan deil o yakışıklı karizmatik biri çok çok özel bence kusur bulamayan kusur arıo ama bulamz

  8. ben yakışıklılığına bir şey demiyorum ama hakikaten kadınımsı bir yanı var

    • ay hayatında rob’u kaç kere gördün de kadınımsı diyorsun ya

      • sen kaç kez gördünde aksini iddia ediyosun ewet gay gibi duruyo bu benim fikrim düşüncelerime de karışamazsınız

      • sen kaç kere gördünde aksini iddia ediyosun

  9. bnce öle bişi yok ve hiç kimse hakkında öyle konuşulmaz birini sevmiosan böyle konuşmana gerek yok..xp

  10. roba her şey yakışıyoo neye benzediğinin bir önemi yokk=))

  11. bncede kadınımsı bi tipi var😀 hehhe😀😀

  12. BENCE KADINIMSI BİR TİPİ VE HAREKETLERİ VAR BEL AMİ DE GERÇEKTEN İĞRENÇ GÖRÜNÜYOR BU SÖZ GÜNÜN SÖZÜ HERKES EDWART A ROBEERT PATTİNSON DİYOR AMA YANLIŞ EDWART YAKIŞIKLI ROBERT DEĞİL ROBERT ÇİLER ÇATLASIN JAKE İN YANİ JACOB UN YERİNİ KİMSE TUTAMAZ…. KİSKANANLAR ÇATLASIN.

    • valla BELLA ne yalan söyleyeyim duygularıma tercüman oldum bütün yorumlara hep bunu yazdım ama hep olumsuz tepki aldımm

    • sen iğrenç görmek istiyorsan aynaya bakman yeterli ayrıca edwart diye değil edward diye yazılıyor ayrıca çatla ki rob küresel yıldız bile seçildi kendisi o kadar iyi bir oyuncu ki alacakaranlıkla değil herşeyiyle bir oyuncu olmak istiyor kaç film çekti alacakaranlık varken bile ki hala var taylor ise alacakaranlıkla kaldı

    • sen iğrenç görmek istiyorsan aynaya bakman yeterli ayrıca edwart diye değil edward diye yazılıyor ayrıca çatla ki rob küresel yıldız bile seçildi kendisi o kadar iyi bir oyuncu ki alacakaranlıkla değil herşeyiyle bir oyuncu olmak istiyor kaç film çekti alacakaranlık varken bile ki hala var taylor ise alacakaranlıkla kaldı :d

      • e akılsız burada mevzu bahis olan taylor lautner ın filmleri değil robun gay liği

  13. kusura bakmayın ama şimdi sizin için bakış açımı değiştiremem onun o KADINIMSI görünüşünü fark ettiğim halde kadınımsı yanı yok diyerek hiçe sayamam…
    haksız mıyım ????
    ve evet bella-jacob nickli arkadaşa katılıyorum Taylor’un YERİNİ KİMSE TUTAMAZZZZZZ!!!!!!!!!!

  14. TEŞEKKÜR EDERİM BANA KATILDIĞIN İÇİN ARKADAŞIM ÇÜNKÜ ROBERTİN YAKIŞIKLI BİR TARAFI YOK ONA YAPILAN MAKYAJ SOKAKTAN GÇEN BİR ERKEĞE YAPILSADA AYNI BEYAZLIKTA VE AYNI KARİZMADA OLUR … BNCE ROLUNE EN YAKIŞAN KİŞİ JACOB VE ALİCE BİRAZDA ROSELİ VAR O SOĞUK TAVRINI ÇOK İİ YANSITMIŞ …

    • ya kızlar aynen size katılıyorum jacobun suratında bir gram makyaj yokken roberti boya küpüne batırmışlar

      • rob vampiri oynadığı için soluk ten yapmaları gerekiyor.bu yüzden makyaj yapıyorlar taylor’un yanaklarındaki allıklardan pudralardan hiç bahsetmiyorsunuz rob herşeyiyle bir numara taylor tipsiz değil ama taylor’u seçerek nasıl zevksiz olduğunuzu açıklıyorsunuz.😀 :B yakışıklılıkta rob’un karşısına geçebilecek kimse yok gerek de karakteriyle.

  15. aynen jacob alice ve quileute gençlerinin bazıları gayet hakkını verio işlerinin … vede quileute’lerde gayet yakışıklı olanlar var ayrıca tabi en yakışıklısı benim JACOB’mmm😀

  16. SANA AKATILIYORUM BENCEDE EN YAKIŞIKLISI VE EN TATLISI JACOB BLACK AMA STEVEN STARİT OYNASADA FARK ETMEZ DİYE DÜŞÜNÜYODUM , O KIZGINLIK HALİNİ KURT ADAMA DÖKEBİLİR Mİ BİLMİYORUM SİZCE ?
    BEN BUNDAN EMİNİM Kİ JACOB ÇIKARSA HEM BEN BU FİLMİ BİR DAHA İZLEMEM HEMDE İZLEYİCİ SAYISI DÜŞER….

    • ben bu gün filmi, izlerken kızlar jacob ve bella öpüşürken alkışladı varya şok olduk böle bişi yok yha artık bu nasıl bi jacob hayranlığıysa ama varya tam tribün e döndü salon😀

  17. bu kadına gıcık oldum rob yine bişeye benziyor sen neye benziyon acaba hiç düşündünmü suratsız kadın rob’uma laf söylemeyin o benim ilk ve tek aşkım😀

  18. rob çok filmde oynuyo da ne oluyo ya gay ya kan emici sülükkkkkk

    • Rob çok filmde oynuyor evet,ama bu onun gay olduğunu kanıtlamaz. Ayrıca gay olduğunu nereden biliyorsun somut bi kanıtın var mı? Filmin oyuncularının hepsini sevmek zorunda değilsiniz.Ama ona iftira atmaya yada doğruluğunu bile bilmediğin bir olay için kesin yargı bildiremezsin.Lütfen kendinize gelin.Oyuncular hakkında böyle kesin yargı bildirmeniz hiç hoş değil. ”kan emici sülük ” o edward karakteri için geçerli. Laflarınıza diikkat edin lütfen…

    • taylor da köpek rolünü oynuyor hem rob en azından bişeyler oynuyor😀

    • ”SEVVAL” adlı arkadaşa sesleniyoruuuuum: anlamıosunuz dimi rob gay diill. oynadığı bi filmde gay rolünü oynamıştıı.. iice araştırmadan buraya bişiler yazmayınnn. ve robumada öle laflar sölemeyinn :@ :@

      • ben rob gay rolünü oynadı dedim ona gay demedim önce benim söylediklerime dikkat et sonra gel bana martaval oku hem robun kadınımsı görünüşü olduğunu ben söylemedim!!! ONAYLADIM…
        kadınımsı görünüşünün olduğunu söyleyen onu çok yakından tanıyan rol arkadaşı nikki reed
        tamam anladığınızı varsayarak bu konuya şimdilik nokta koyuyorum

  19. senin de dediğin gibi bu benim lafım ister dikkat ederim ister etmem sana karışmak ne hacet kan emici SÜLÜK ten kastımın vampir olduğunu anlamaman tamamen senin problemin ve evet edward karakterini sevmiyorum ama robert pattinson un işine saygı duyuyorum

    • Konu Rob canım, kan emici sülük yanlış bir kelime öyleyse.Laflarına dikkat etmen için sadece uyardım, karışmadım. Kötü laf kullanımını istemesem onaylamazdım ama sadece uyarmak için söyledim.Ayrıca karışırım, yorumlarına dikkat etmeni söyledim sadece. Edward karakterini sevmiyorsun diye kimseyi yada oyuncuyu yargılayamazsın. ayrıca konu robsa ve sülük diorsan o seninle ilgili bir problem canım. sanırım edward ve robert’ı birbirine karıştırıyorsun. İşine saygı duyuyorsun ama” gay işte kan emici sülük” diyorsun işte bu garip🙂

      • gay yada kan emici bu onun rol kişiliği ben edward için kan emici diyorum robert için değil neden anlamamakta ısrarcısınız anlamıyorum onun rob kişiliği için herhangi bi kötü laf söylemiyorum ki söylesemde kimseyi ilgilendirmez BUNLAR BENİM DÜŞÜNCELERİM onlara karışamazsın sen edward hayranısın ben değilim olumlu yada olumsuz düşüncelerimi nakşederim

  20. rob’a kadın diyebilmek için gözlerinizn kçr olması lazım😀

    • hatice arkadaşım ben senin bütün yazdıklarına katılıyorummm. edward o filmdeki herkesten çok çooooooook ve çooook yakışıklııı. hiç kimse buna itiraz edemez çünkü doğru. jacopunda karizması var ama edward’ımı geçemesss😀 haksız mıyımm??

      • jacop’u edward 10000000 kere bile geçer.rob her yerde en yakışıklı😀😀

  21. szin de robu beğenmeniz için katarakt olmanız yada kavanoz dipli gözlükle dünyaya bakmanız lazım
    ayrıca SİZENE benim yorumlarım bu konu başlığı altındaki haber için ne hepiniz celalleniyosunuz be bu benim fikrim ne sizi ne de başkasınız ilgilendirir
    benim seçtiğim kelimelerin doğruluğu yanlışlığı bir tek beni ilgilendirir sizi değil buna siz karışamazsınız

    • Nasıl biriymişssin ya şirret yeni sitede de kapışıyoz ya sende bir sorun var bende ve rob’da saten olmazda ya taylor da ya da senden

  22. bence herkezin yorumu kendine farklı atışmaya ya da tartışmaya hiç gerek yok herkez kendi yorumunu söyler ve kimse karışamaz karışanlara kızmıyorurm ama benim düşüncem de böyle

  23. vay arkadaşş..🙂 Nikki Reed yüzünden kavga edioruz yaa. off nikki offf nie dedin sen şimdi bu lafı. boşu boşuna kavga edioruz😀 çok pis isyan edesim varr😀😀
    AMA TEKRAR TEKRAR VE TEKRAR SÖLÜORUM EDWARD I ÇOK BEĞENİYORUM HATTA BAZI KIZLARINDA OLDUU GİBİ ONA AŞIIM.. AMA BU BENM FİKRİM HİÇ KİMSE BİR ŞEY DİYEMEZZ. BEN HERKESİN FİKRİNE SAYGI DUYUYORUM.. VE TEKRAR SÖYLÜYORUM ROBERT GAY DEĞİL. DEFALARCA SÖYLEDİĞİM GİBİ BİR FİLDE GAY ROLÜ YAPTII. BU KADAAAAAAAAAAARR… AMA EDWARD ÇOK YAKIŞIKLI😀😀 hehehh😀😀

Bir Cevap Yazın

 
