Taylor Lautner GQ Magazin Fotoğrafları

~ tarafından HK_Bgm Haziran 19, 2010.

13 Yanıt to “Taylor Lautner GQ Magazin Fotoğrafları”

  1. seni seviyorum be çocuk❤❤❤❤

  2. en tatlısı edward. HK_Bgm edward’ımın fotolarını da koyailir misin acabaa. ama güzel fotoğraflarınıı. böle sakallı fotolarını koyma sakın ltfeen edward’ı bekliorumm

  3. sol tarafta 3, fotoya bayıldımmmm

    • zevkler ve renkler tartışılmaz ama ben bu çocuğu çok sewiyorum yaaa cooooqqq tatlııııı

  4. tay tay tay coook tatlisin. her foto ayri bir güzellik.cok seviyorum yaaa

  5. fena değil fotoğraf çektirirken çok kasılıyo..xD

  6. seni çoooooooooooooooooook seviyorum taylor^^ımmmmm TUGCE…..

  7. aksine bir çok ropörtajında çok rahat olduğunu söylüyo hem foto hem film çekimlerinde

  8. EN TATLILARI “””EDWARD”””

  9. süpersin ya seni çokk seviyorum sana aşığım❤

  10. süpersin seni çok seviyorumm

  11. seni çok seviyorummm

Bir Cevap Yazın

 
