Eclipse-Tutulma Filmi Yeni Görüntüleri+Oyuncuların Yorumları

~ tarafından HK_Bgm Haziran 18, 2010.

16 Yanıt to “Eclipse-Tutulma Filmi Yeni Görüntüleri+Oyuncuların Yorumları”

  1. türkçe altyazılı olsa daha iyi olurdu altyazılı yapabilirmisin HK_Bgm

    • Malesef, çevirilerime güvenmiyorum🙂 Fakat çevirilmiş olanını bulursam eklerim.

    • Twilight Baseball Scene Parody’yi de bi izleyin çok komik yaa video bitince orda çıkıyo

      • hhaaaa ben izLedim aynısını yapmışLar çok güzeL yapmışLar amaaa. paylaştıın için sağoL

  2. yine ingilizceydi yine bişi anlamadım yahuuu

  3. süper

  4. çok güzel de keşke altyazılı olsaydıda ne dediklerini anlasaydık

  5. ayyy evet ya gerçekten keşke altyazılı olsaydı

  6. hepsinin emeğine sağlık.hepsi çok iyiler.adrenalin yüksek olacak .az kaldı.

  7. Alt yazısı yoktu ama olsun güzel paylaşım yinede… eline emeğine sağlık pek kıymetli formcumuzzz😀

  8. zuhahahahah edward babasını dövdü yhaaa emmett nasıl attı kendini o topraklar nasıl havalandı öyle anlamadım

  9. süper ya edward herelde bir ara victoria yı dövdü yumruk atıyordu ya o zaman edward lütfen vampir olayım bende ısır beni

  10. benm jacob’m babasına öyle virley yapmazzz

  11. victoria bu film de ölüyor jocop da bir yeni doğan tarafından ısırılıyor…

  12. son 5 gün😀😀😀

Bir Cevap Yazın

 
