Kristen Stewart GoGirl Röportajı (Haziran)

“HAYATIMIN SONUNA DEK OYUNCU KALMAM!”

Henüz on dokuz yaşında olmasına rağmen, uzun bir kariyer geçmişi ve bir dolu hayranı var.Üstelik, yakışıklılar yakışıklısı Robert Pattinson’ın da sevgilisi.Ama o, tüm bu güzellikleri sunan mesleğine rağmen, aktris olarak kalmamakta kararlı.

“Tutulma” ve “Alakcakaranlık” filmlerinde en sevdiğin sahneler hangileri?

“Alacakaranlık” filminde, en çok Edward’ı ittiğim sahneyi seviyorum.”Tutulma”da ise, Jacob’ın duvara tırmanarak Bella’nın odasına girdiği bölüm hoşuma gidiyor.

“Alacakaranlık”tan beri hayatın nasıl değişti?

Hayatım değişmedi.İçinde bulunduğum çevre, geçen yıla göre bayağı değişti, ama insan olarak ben değişmedim.On dokuz yaşında bir kız ne kadar değişirse, ben de o kadar değişmişimdir.

Biraz boş zamanın olduğunda, ilk olarak ne yapmayı isterdin?

Edebiyat okumak isterim, çünkü yazar olmayı hayal ediyorum. Yanlış anlamayın, işimi gerçekten seviyorum, ama her zaman bu işi yapmayı düşünmüyorum. Farklı bir dolu iş yapmak istiyorum. Hayatımın sonuna dek profesyonel yalancı olarak yaşamak (ki bu tüm oyuncuların yaptığıdır, bana göre) amacım değil. Belki Avusturalya, Sydney’de bir ünüversiteye yazılabilirim.Annem oradan geliyor ve özüme dönmenin iyi olabileceğini düşünüyorum.

Bella hakkında ne düşünüyorsun?

Bella başlangıçta utangaç, nerede olması gerektiğini ve ne yapacağını bilemeyen bir kızdı.Edward’la tanıştıktan sonra hayatı tamamlandı ve onunla olabilmek için her şeyi yapmaya hazır.Edward, Bella’yı korumak için onu terk ediyor, ama isteğinin tam tersi gerçekleşiyor.Bella yaşam sevincini yitiriyor.Sevdiğiyle kalabilmek için savaşmayı ve hatta vampir olup sonsuza dek yaşamayı bile göze alıyor.Bella karalı, deneyimlerinden ve hatalarından ders çıkaran biri.Zaten, hepimiz de öyle olmak istemez miyiz?

Kendine örnek aldığın biri var mı?

Jodie Foster benim idolüm.”Panik Odası” filminde, kızı rolünde oynama şansım olmuştu.O sadece bir aktris değil, aynı zamanda yapımcı,yönetmen ve yazar.Üstelik tüm bunları, çocuklarını büyütürken yapıyor! İş ve özel hayatı arasındaki dengeyi kurmayı başarmış, nadir kadınlardan biri.Rollerini kendi seçiyor, kendi karalarını kendi alıyor.Ona gerçekten bayılıyorum.

Sana göre Bella, Jacob’ı mı, yoksa Edward’ı mı seçmeli?

Bence Jacob, Bella’nın birlikte olması gereken kişi.Onunla kendini özgür hissediyor.Onunla daha huzurlu.Ama herkesin bildiği gibi, kızlar böyle durumlarda genelde doğru seçimi yapmazlar.

~ tarafından HK_Bgm Haziran 17, 2010.

10 Yanıt to “Kristen Stewart GoGirl Röportajı (Haziran)”

  1. demek JACOB…inanamadım aslında.ben edward demesini beklerdim

  2. ben jacob demesine çok şaşırdım.ben olsam edwardı seçerdim sanırım ama jacob çok iyi harika bir dost olabilir

  3. kız da ne safmış güzelim oyuncu olmuş da beğenmiyorrr

  4. bence gerçek hayatta onun için doğru seçim rob ama filmde ruh haline en uygun çift kesinlikle taylor sakın taylor hayranı olduğum için söylediğimi zannetmeyin fikrimi söylüyorum…

  5. kesinlikle doğru seçim kristen stewarta bayılıyorum ve haklı edward güvenilecek biri değil ve asla onunla olmamalı kristen aşkımmm seni çok seviyorum güselimm

  6. bencedee. edwardı seçmesi gerekiorduu. bella edwardı sevior ve bu böle devam edecek kimse bunu değiştiremezzzz :@ … edward sen seviom bideneemm

  7. bella seçmesi gereken kişi gerçekten jacob olmalı…Çünkü onun hayatını en güzel yaşaması için bu gerekli ve edward bunu bellaya veremez

  8. Bellanın seçmesi gereken kişi gerçekten jacob olmalı…Çünkü hayatını güzel bir şekilde doya doya yaşaması için bu gerekli ve edward bunu bellaya veremez

  9. bence edwardd. hem bella edward’ı seviooo. jacopla sadece arkadaş onlar. neyse zaten kitapta edward’ı seçiyoo bi sorun yok😀😀

  10. zaten bunlar bizim fikirlerimiz hepimiz her ne kadar jacob ve edward hayranları olarak burada bulunuyosakta kitabı değiştiremeyiz deil mi??

Bir Cevap Yazın

 
