Tutulma Filmi Yeni Fragmanı: Kendi Gömleği Yok mu?

İşte Eclipse-tutulma filminin yeni bir fragman daha..

“Doesn’t He Own a Shirt?”

Videoyu izlemek için aşağıdaki resme tıklayınız.

~ tarafından HK_Bgm Haziran 12, 2010.

20 Yanıt to “Tutulma Filmi Yeni Fragmanı: Kendi Gömleği Yok mu?”

  1. amannnn zaten ingilizceydi bişi anlayamadım kii

  2. super bu filmm tavsi ederim yorumları felan okudum

  3. tam bir aşk tutulması

  4. eed yha keşke alt yazılı olsa

  5. evy kendi gömleği yok hem ona böylesi daha çok yakışıyo:D

  6. ya fragmanları böyle yayınlamayın izleyemiyoruz..

  7. evet yaa bende izleyemediiiiim

  8. güzel film

  9. nasıl hala izleyemediniz mi?? halbuki resme tıklayınca açılıyo

  10. ay bırakın giymesin. şevvalin dediği gibi böyle daha güzel…

  11. bencede giymesin gömleği hahhahha

  12. o güzel fiziği gömlekle t-sihrtle bizden mahrum etmesin dimi😀

  13. bu güzelliği iki kelimeye sığdıramıyorum tek kelimneyle mükemmel

  14. twilight sagayı bizden çok kimse SEVEMEZ

  15. ya bişi söylicem
    Türkiye de bu kadar çok hayran kitlesi varken onlar neden hiç buraya gelmiyorlar bence Türkiye’dede gala yapılmalı !!!!!!!

  16. ya bu sahne çok komik!bella önce edward ile öpüşüyo sonra hiçbişi olmamış gibi jacob a sarılıyo!!!EdWaRd__aNd__BeLlA

  17. edward ne derse doğrudur valla

  18. arkadaşlar hepinizin robert hayranı olduğunuzu biliyorum robert’ı türkiyeye getirmenin ben bir yolunu buldum beyaz show’un web sitesine girerseniz orda beyaz show’a çıkmasını istediğiniz kişiler diye bir yer var oraya robert pattinson yazarsanız belki şansımız varsa robert’ı türkiyeye getirebiliriz hem beyaz show’a robert’tan bile daha ünlü kişiler geldi onu getiremezlerse yuhh diyorum

  19. yoooooooooooo ben robert değil teylor hayranıyım gelsede benim için birşey değişmez

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: