Bir Eclipse-Tutulma Fragmanı Daha: Bana Ne Yaptın?

Vizyon tarihi yaklaştıkça, yayınlanan fragman sayısı da artıyor. İşte son yayınlanan fragmanlardan biri daha.. “What Did You do to Me?”

Videoyu İzlemek için aşağıdaki resme tıklayınız.

~ tarafından HK_Bgm Haziran 10, 2010.

12 Yanıt to “Bir Eclipse-Tutulma Fragmanı Daha: Bana Ne Yaptın?”

  1. fagmanı açamıyorum.sorun var herhelde.arkadaşlar fragmanı izleyen varmı

  2. kızın gözler kırmızı

  3. ben izledim

  4. şimdi resme tıklayınca facebook a giriyo ya ordan kimin paylaştığı üstte gözüküyo o kişinin adını kopyalayıp facebook ta kendi profiline girip arıyosun sonra o profilinde paylaştığından izliyosun profilinde daha bir sürü eclipseyle ilgili fragman var ayrıca mtv de yayınlanan yeni fragmanın görmediğimiz baş kısmı var

  5. o kız bree

  6. ay yazık ya çok ta küçükmüş kız

  7. arkdaşlar şavak vakti 2 film olrak çekilcekmiş….:)

    • olamaz yaaaaaaaaaaaa. tek parça halinde çekilsin yaaa. tek parça halinde olsun ama çoooooooooooooooooooook uzun olsun. hatta kitaptakinin aynısı olsuuuuuuunnn.

  8. bence kitaptakinin aynısının tıpkısı olması biraz sakıncalı :’)

  9. ya arkadaki kim ben bella ya benzettim beli hep açık ya yürüyüşüde aynı

Bir Cevap Yazın

 
