MTV Film Ödülleri En İyi Öpüşme: Rob-Kris (Video)

MTV 2010 Film ödüllerinde, Robert Pattison ve Kristen Stewart geçen yılki gibi bu yıl da En İyi Öpüşme kategorisinde ödül kazandı. İkilinin sahnede yaşadıkları işte böyle ekranlara yansıdı. Videoyu izlemek için aşağıdaki resme tıklayınız.

~ tarafından HK_Bgm Haziran 9, 2010.

13 Yanıt to “MTV Film Ödülleri En İyi Öpüşme: Rob-Kris (Video)”

  1. birbirlerine çok yakışıyorlar bence.ne diyelim bu proje dışında başka filmlerde ikisini birarada görmek istiyorum.

  2. aynı şekilde katılıyorum ben de ikisini başka projelerde ve filmlerde birarada görmek isterim zaten proje de onlar sayesinde büyük yankı uyandıracağından yine ödül alırlar zaten bekliyordum böyle bi şeyi çoğu kişi onlara oy vermiştir diğerleri bir oy bile alamamıştır belki

  3. bn gördüm gerçekten öpüşmediler. sadece rob öpermiş gibi yaptı

  4. bence bu twilight serisi kris rop taylordan sebep bu kadar büyüdü. rollerine çook yakışıolar. tam oynayacak kişileri bulmuşlar işştee… ama burda öpüşemedilerki xDé xDé xDé

  5. bence kadronun neredeyse tamamının genç kesimden olması new moon un 2. kez en iyi film seçilmesinde etkili…
    evet çağla arkadaşımızın da dediği gibi en büyük payın sahibi olan taylor kris ve rob’un yani benim tabirimle MUHTEŞEM ÜÇLÜ nün rolü çok mu çok büyük … hatta benim kanaatim, onlar olmasa bu kadar profesyonel bir çalışma yürütülmese bu seri belkide bu kadar tutulmazdı…

    • evet kesinlikle doru sölüosun. ama bu MTV ödüllerini ben izledimm. bunlar öpüşemiolarki. utanıolar sanki .

    • bende sana katılıyorum ve tam bir ekip gibi çalışıyorlar

  6. zuhahahaha…:D mükemmldi rob kris’den intikamını fena aldı :D:D:D

  7. nasıll intkamm aldıı bna açklar msnn canmm

    • ya gecen mtv de kris rob’ı itmişti yaaa artk rob cekilmedi yni meydan okudu tuttu öpüwerdi yda öpüyomus gbi yaptı 😀 ii yaptıııı:)))

  8. blog’unu beğendim 🙂 çalışmalarıma bakmak isterseniz * arkaplan vs tasarımlar yapmaktayım.. eminim ilginizi çekecektir :)(alacakaranlık-vampir günluklerı ve daha fazlası)
    syr seyra

  9. bende sana katılıyorum gerçek bir ekip gibiler ve gerçekten dayanışma içindeler

  10. çok gzül bi video bence her zamnkisi mükemmeller rob bu kadar ısrarcı olmasa krıs rahat edecek ama bence obu bulmuşken kaırmamalı oda onu

Bir Cevap Yazın

 
