2010 MTV Film Ödüllerinde Twilight

2010 Mtv Film Ödüllerini Kazananlar Açıklandı. İşte Twilight (Alacakaranlık) ve ekibinin kazandığı ödüller:

mtv2010twilight

En İyi Film: The Twilight Saga: New Moon

En İyi Kadın Oyuncu: Kristen Stewart – The Twilight Saga: New Moon

En İyi Erkek Oyuncu: Robert Pattinson – The Twilight Saga: New Moon

En İyi Öpüşme: Kristen Stewart and Robert Pattinson – The Twilight Saga: New Moon

Dünya Çapında Süperstar (Yeni Kategori): Robert Pattinson

~ tarafından HK_Bgm Haziran 9, 2010.

8 Yanıt to “2010 MTV Film Ödüllerinde Twilight”

  1. en doğru seçim.hepsini seviyorum.ve başarılarının devamını diliyorum.hakedenler ödüllerini almış.kıskananlarda çatlasın.

  2. rob ve kris birbirine çok yakışıolar. ve bencede haketmişlerdi yani bu ödülleriii.

  3. artık diğerlerine ödül kalmadı Herhalde kıskançlıktan çatlayanlar Twilight serinin bitmesini bekliyordur ki ben hiç bitmesin istediğimden Şafak Vaktinin iki bölüm olmasını istiyorum

    • şafak vakti bence çooooooooooook uzun olsun ama yinede tek parça halinde olsun istiyorum. bence öle daha mantıklı gibi. bu arada bu MTV ödüllerinin tekrarı verilcek mi. ben izleyemedim. saat kaçta ve hangi kanalda olduunu bilmiodum. eğer tekrarı verilcekse. gün kanal ve saatini rica edebilirmiyim acba. lütfeeen. bari tekrarını izliiim…

  4. bence de tek parça halinde olsun hem bazı sahnelerin atlanması daha iii. hangi sahneler olduğunu anladınız siz artıkkk

    • eet ben anladım. ama oralar atlanırsa filmin keyfi kalmazki yani o sahneler atlanırsa bella nası hamile kalcakkkkkkkkk… bunu hiç düşünmüonuz mu sonra seyirci ne der aaaa😀😀

  5. ya bide nessi(reneesme) nin doğum sahnesi var ya orasıda atlansa fena olmaz hanii😀 bella yı resmen ortadan ikiye ayırıyolar

    • orası biraz korkunç olcak gibi gerçektende… ama olsun atlamasınlar. bizde korkalım biraz nolcak. ama ortada korkulcak bişi göremiorum ben. eğer sahneyi çook etkileyici çkerlerse belki korkailiriz. ve inşallah tutulma ve şafak vakti filmi İMAX oluur. amiiiiiin. çok tutar İMAX olursa

Bir Cevap Yazın

 
