Çakma Eclipse (Tutulma): Aşk-ı Memnu

Aşkı Memnu dizisinin Finali için hazırlanan fragmanı görmüşsünüzdür. Peki o fragmanda size tanıdık gelen bir şeyler var mıydı?

Öyleyse şimdi, 30 Haziranda vizyona girecek olan Tutulma filminin bir fragmanını izleyelim ve arka fonda çalan müziğe dikkat edelim.

Şimdi de Aşk-ı Memnu dizisinin Final Tanıtım Fragmanını izleyelim.

Hadi aradaki 7 farkı bulalım.

~ tarafından HK_Bgm Haziran 8, 2010.

30 Yanıt to “Çakma Eclipse (Tutulma): Aşk-ı Memnu”

  1. harbiden kopyala yağıştır yah.

  2. aa…! slklar kopyacılar şidetle kınıyorum😦 cog uzuldum turkiyenin boyle birşey yapmasına:(

  3. daha ilk gördüğümde anlamıştım bu kadar da özentilik olmaz yani

  4. ilk aşk-ı memnunun fragmanı izlediğimde aklıma gelmişti. Ama kitaba hiç dikkat etmedim:D

    • bi de eclipseyi izlediğimizde ”gözlerin dudakların alev alev çağırıyor yangınlara. öyle bir şey var ki sende çözemediğim insanı çılgınlıklara sürüklüyor” derlerse hiç şaşmayın

  5. aşkı memnu fragmanını izlediğimde hemen anladım.taklitçiliğin bu kadarıda olmaz yani.HK _BGM DEN İSTEDİĞİM TEKRAR FAN YAPIMI OLAN ŞAFAK VAKTİ FRAGMANI YAYINLANSIN İSTİYORUM.

  6. ewt yha TV’dede izleyince şooook oldum komedi yhaaa zuhahahah özentiler :D:D:D

  7. gerçektende aynı öyla iğrenç bir filmle karşılaştırıyolar her şey mi kopya olur ya ne özentiler

  8. bu ne ya bunlar ne yaptıklarını sanıyolar bu kadarda çalıntı olamaz zaten nefret ediyorum bu diziden şimdi hepten soğudum…
    ÇAKMA AŞK-I MEMNU

  9. bn zaten fark etmiştim müzği ama yazıyı fark etmemişti ne kadar özentiler bunlar ne sanıyolar kendilerini fark etmicez mi sandılar!!!!!!!!!!!

  10. kopyacılaaaaaaaaaaaaaaar

  11. daha ilk izlediğimde bende herkes gibi anladım ama kitabınında böyle kopyala yapıştır olduğunu bilmiyordum ayrıca afişteki o yazıyı okuyamadığımdan aynısı olduğunu anlayamamıştım Zaten dizinin kendisi kitaptan alıntı

  12. ztn dizi dha başlrken başındaki elmadan anlamıştık…kopyacılar

  13. teşekkürler HK_Bgm . ne yapalım doyamıyoruz.

  14. fragmandaki müziğin adını bilen varmı acaba? yazarsanız cok sevinirim

  15. bihter:bella , behlül:jacob, adnan:edward… böyle bişiyi aşkı memnudan hiç ummazdım

  16. Arka planda çalan müziğin adını bilen var mı ?

  17. 1-Şarkı aynı.
    2-‘Herşey Tek Bir Şeçimle Başladı’ lafı aynı.
    3-Edward-Bella-Jacob konuşmaları yerine Bihter-Behlül-Firdevs konuşmaları var.
    4-Kitap kapağı aynı.
    5-Eclipse’in fragmanında bölüm bölüm ve konuşmalar olayı anlatıyor. Aşk-ı Memnu’da da.
    Bella’yla Bihter, Edward’la Behlül, Jacob’la da Adnan eşleştirilmiş ki OHA ıyhkkk :DD

    • sinemaya gittiğimizde ”gözlerin dudakların alev alev çağırıyor yangınlara. öyle bir şey var ki sende çözemediğim, insanı çılgınlıklara sürüklüyor” derlerse sakın şaşırmayalım

  18. ayy ben de geçen gün odamda ders çalşıyodum annemler çakma aşkı memnuyu izliyolardı sonra sanırım reklam girdi ben yukarıda olduğum için duymamıştım.bir müzik sesi geldi eclipse nin fragmanında ki müzik sesi ama konuşmalarını duymuyodum.allahalla annemler eclipse nin fragmanını izlemezler herhalde diye düşünmeye başladım aşağıya indim bi baktım aşkı memnu yani resmen adamların parası yok da çalmışlar herşeyi
    1-müzik tıpatıp aynı
    2-alacakaranlıktki elmayla aşkı memnu daki aynı
    3-herşey bir seçimle başlar lafı aynı
    bence aşkı memnu çok salak bir dizi ve kopyacı zaten aşkı memnunun çalıntı yaptığı çok belli bi kere tutulmanın fragmanı aşkı memnu dan önce çıktı,sonra alacakaranlık serisi de aşı memnu dan önce çıktı

    SALAAAAAAAAAAAAAAK AŞKI MEMNU

  19. ewet zaten dizidende beren denen o kızdan da nefret ediyorum. geriler beren başka kimi taklit ediceğini bilmiyo inşallah yeni
    dizisi tutulmaz

  20. ben aşkı memnu hayranı değilim ama dikkatinizi çekerim twilight da kopya hatta inanmıyosanız true blood un konusuna bakın ve ne tesadüf ki true blood 2001 de yazılmış twilight ise 2003 de yazılmaya başlanmış hatta karakterler karşılıklı twilight ta edward akıl okuyabiliyo true blood da sookie denen bir kız ve ne tesadüf ki oda edwardın bellanın zihnini okuyamadığı gibi sookie de diğer ana karakter olan bill in zihnini okuyamıyor eğer true bloodu okursanız anlayacaksınız yane neymiş twilight de çakmaa aşkı memnu ya laf diceğinize twilight a bakın ben aşkı memnu yu da izlemiyorum twilightı da ama aşkı memnu izlemesem bile çakmayı sadece aşkı memnu yapmıyo bence herşeyi bir araştırın sonra yorum yapın

    • true bloodı biliorm güzel bi kitap we dizi güneyli vampir serisi yda sookie stackhouse serisi olarak da gecio true blood diznin ismi snde bnu ögren gel!!!!AYRICA ARADA ÇOOOK FARK WAR!!her yazar diğerinden İLHAM alır…özentilik değil bu İLHAM! weee stephenie müthiş yaratıcı bi yazar we biz arastrdk arastrmadk konusuoruz ki bikiorz bnuda sen bil!!!!

  21. ask-ı memnu nun veda fragmanını ilk izlediğmde anladım twilight saga çakması olduğunu =P

  22. yhaa bişi dicm farkettiyseniz new moon un sinema afişlerinde herşey tek bir seçimle başladı dior ve frkettiysenis yne aşk-ı memnu dada herşey tek bir seçmle başladı dio hiç şaşrmadm

  23. müziğin adını veriyim arkadaşlar CALAMİTY araştırın bulursunus

  24. alacakaranlık özentisi aşkı memnu berbat bi diziydi saten kitap daha önce çıktı ve o söz new moon’da verilmişti saten yani çakma olan aşkı memnu kapak tasarımının anlamı için yapmıştır o dizide saten yasak aşk

  25. çakma hepsi ya

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: