Tutulma Filminden Yeni Sahne: Bella ve Rosalie

Bella: Rosalie.. Benden bu kadar nefret etmen için ne yaptım bilmiyorum.

Rosalie: Senden nefret etmiyorum. Seni çok da sevmiyorum ama..Seni kıskanıyorum.

Bella: Ne..Bu çok saçma.

Rosalie: Hayır, değil. Senin seçme hakkın var. Benim yoktu..Hiçbirimizin yoktu ve sen bu hakkını yanlış kullanıyorsun.

~ tarafından HK_Bgm Mayıs 22, 2010.

11 Yanıt to “Tutulma Filminden Yeni Sahne: Bella ve Rosalie”

  1. süper bir sahne ve rosalie de süper…

  2. rosalie bu filmde güzel diil yaa yeni ayda ve alacakaranlıkda daha güzeldi çirkinleşmiş biraz. ama bella her haliyle güzell. bu rosalie yi anlamıyorum ne güzel kız vampir insanüstü özellikleri var ben vampir olmayı çok isterdim. bella istemekte haklı. ben vampir olmayı canı gönülden istiyorum ama ne çareki hayatımızda vampir die biri yok. ve vampir olmak mümkün diil. :(:(:(

    • tamamen katılıyorum!!!!ROSALİE cddn twilight we new moon da daha güzeldi hele twilightta… burada alice de garip.esme de makyöz değişiş we kötü olmuş diyebilirm we rose cddn deli ne gzl istedği war daha ne istiyooo😀

      • manyak işte. bu arada bana katıldığın için teşekkür ederim😀😀😀

  3. ya aslında kitapta böle bi yer yok. rosa odaya girip konuşmak istiyodu bellayla ne iş😀 ya tmm anladım kitap uzun olur filmden kesersiniz de sahneler nie değişio, çok saçma

    • kesinlikle katılıyorum. bu ne bölee yaaa. şimdi şafak vaktinide böle yaparlarsa artık yuuuuuuh. valla yönetmenin yanına gider konuşurum😀😀 :D… ben bütün kitapları okudum. yeni ayda bazı sahneler aynı. alackaranlıkta da. bazı sahneler aynı. tutulmada inşallah sahneleri çok değiştirmezlerrr

  4. bu arada rosalie güzelliğini burnundan kaybedio [bncee]

  5. bence de özellikle new moon da çok daha güzeldi olsun ama bize oyunculuğu yeter

  6. rosalie her şeyden kaybedio güzelliğini bence. hiç güzel diil. alacakranlıkta ve yeni ayda çoook daha güzeldi. ııııy tutulmada iğrenç bööö. midemi bulandırdı resmenn. püüüff. eğer vampir olunca böle çirkinleşceksek ben vampir olmaktan vazgeçerim😀😀😀

  7. wayway wayyyyy sanırım rosalie eskiden edwarda aşıkmışşş

  8. ewt kitapta öyle birşeylerden bahsediyordu

Bir Cevap Yazın

 
