Yazar Stephenie Meyer’in evi :)

İşte dünyayı kasıp kavuran, milyonlarca insanı peşinden sürükleyen The Twilight Saga serisinin yazarı.. Stephenie Meyer’in evi..

~ tarafından HK_Bgm Mayıs 21, 2010.

10 Yanıt to “Yazar Stephenie Meyer’in evi :)”

  1. hmm ewi güzelmişş

    • Neden biliyor musun ? Kadının tutkusu var. O kadar limitsiz meblalar kazanmasına rağmen mütavazi bir tutku hayatı seçmiş. Tutku hayatı ise sessiz,sakin,doğa ve huzur dolu bir yaşamdır. Bir çok ünlünün aksine o bu yaşamı tercih etmekle harika bir başarı sergilemiş. Kendisini tebrik eder,başarılar dilerim. Sevgiler..Gevla Su

  2. Bu kadının bu kadar güzel kitaplar yazdıktan sonra maddi grafiğinde bir artış olacağından hiç şüphemiz yok doğrusu. Üstüne üstlük bir de bu kitapların,birbirinden değerli oyuncularla harika filmleri çekilince de şaşmamak gerek. Bırakın Robert Pattinson’u,Kristen Stewart’ı felan…Twilight ekibinin hayran olunacak bir üyesi varsa,bu kişi öncelikle Stephenie Meyer’dir. O ve onun hayal gücü olmasaydı bu değerli kadro birbiriyle buluşamazdı. Haksız mıyım arkadaşlar ? Sevgiler…Gevla Su

  3. cok guzel bi evi varmis kadin zengin havuzu bile var

  4. gerçekten alacakaranlık serisi beni inanılmaz bir derecede etkiledi. bu zamana kadar hiç bir kitaba bu kadar tutkulu bağlanmamıştım. alacakarlık ve yeni ay ın filminiizledikten sonra tamamen alt üst oldum. filmi süper yapmışlar. yazarı tebrik ederim. başarılarının devamını dilerim..

  5. böle bi yazarın böle bi evi olması şaşırtıcı diil yanii. daha doğrusu ben dahaaaa büyük bekliyodum. :D:D:D

  6. muhteşem bu stephenie evinin olması normal
    ama acaba alacakaranlığı yazdıktan sonra mı yoksa yazdıktan önce mi anlamadım…

    • bence yazdıktan sonradııır… çünkü bu kitabı yazmadan önce hiç gündemde değildi kii. adını bile duymamıştım :DDD ama belki gündemdeydi de ben duymadım amaaan bilemiorum nese benim fikrim şuu… yazdıktan sonra almıştır

  7. bu kadın tam bir bella hem sıcak hem lüks wohoo🙂 bizim ev daha güzel hıh (bkz: kıskançlık krizi)

  8. ooofff be kadında para bol alıyo evi fıstık gibi ev maşallah

Bir Cevap Yazın

 
