Tutulma Filminden Yeni Sahne: Jacob-Edward ve Bella

Videoyu izlemek için buraya tıklayın.

~ tarafından HK_Bgm Mayıs 21, 2010.

19 Yanıt to “Tutulma Filminden Yeni Sahne: Jacob-Edward ve Bella”

  1. çok seviyorum ben bu filmi bu oyuncuları Allah’ım ne büyük bir başarı ya hiçbir seriyi bu kadar takip etmemiştim

  2. peki hangisisin?? ben rosalie… =)

  3. süper video yaa 😀 heralde jake’in bella’yı izinsiz öptüğü sahne edward kızıyo tabiiii çeneni kıraım diooo xDxD

  4. ya süper olacak bu film

  5. bakın kitapta jacob bellayı birden öpüyo bella da ona bir yumruk atıyo ama jacoba bişey olmuyo bellanın eli kırılıo bella edwardı fln arıyo evden edwardda gelp jake ye kızıo daha spnraki bölümlerde bella kendi jacob a bni öp dio kitabını okudum inanmıosanız zaten filmi izleyip göreceksiniz 🙂

  6. spr yhaaa bnde hiç bi seriyi bu kdr tkip etmemiştm ama bn ençoqq alice sefiormmm…=)

  7. selin arkadaşımız doğru sölüo. jacopa beni öp demsinin nedenide. victoriayla savaşmaya gidio edward jacop ve diğer vampir ve kurtadamlar. belle jacopun gitmesini istemio ona bişi olcak die. jacopa beni öp jacop dio beni öp ve savaşmaya gitme dio. çok heyecanlı. ama ben asıl şafak vakti nasıl olcak onu merak ediiorum :D:D:D

  8. 😀 😀 😀 😀

  9. aynen sana katılıyorum cağla sn de mi kitabı okudun 😀

    • tabiiki okudum ben 4 ünüde bitirdimm. çok güzel şadak vakti kesinlikle rekor kıracakk 😀 😀 bazı sahnelerinden 😀 😀 😀

  10. İZLERTİ ÇOOOK SEVİYORUMM ILOVE YOU

    • bu siteye giren herkes zaten twilight yi çok sevio sevmezseler gelmezler zaten bende çok seviyorum 😀 😀 😀 🙂 🙂 🙂

  11. yaaaaaaaaaaa jacob mükemmellllllllll edward çok çirkinnn yaa bayılıyorum jacoba vucudu yüzü dudakları mükemmelllll sırf onun için izliyorummm

  12. edward mütiş jacob kıçığın teki edward için katlanıyoruz…ne yapalım

  13. Süper hele Edward’ın oraya gelişi şahane olmuş.Bence Jacob da iyi ama Edward her zamanki gibi duruşu bakışı yüzü gözleri konuşma tarzı ve öfkelenirken bile nefes kesici ve zarif olmasıyla Jacob u söndürmüş haliyle…Bu sahneye bu yüzden bayıldımmmmm

  14. edward aday olduğu dallarda ödüllerin hepsini almış inanılmaz derecede mutluyum seni çooooooooooook seviyorum edward tay tayların başı sağolsun…

  15. Bütün büyük MTV ödüllerini twilight oyuncuları aldı. çok güzel bir şey yaaa. zaten emindim. hahaa bella ödülünü düşürüp bir tane popcornu kırdı. xD xD

  16. taylor’u çokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum I love you

  17. süper fefkelalae am Bİ TÜLÜÜ EVLENİP ÇOCUK OLMADI BEN BU TUTULMADA EVLENİP ÇOCUK YAPARLAR DİYE BEKLEMİŞTİM AMA OLSUN HAKKI ÖDENEMEZZ SÜPER NİNİZ ♥♥♥♥EDWARD♥♥♥♥BELLA♥♥♥♥YAA BELLA JAKI SEVİYOMU?

Bir Cevap Yazın

 
