Eclipse (Tutulma) Filmi YENİ Afişleri (Yenileri Eklendi)

~ tarafından HK_Bgm Mayıs 20, 2010.

14 Yanıt to “Eclipse (Tutulma) Filmi YENİ Afişleri (Yenileri Eklendi)”

  1. çok yapmacık olmuş.

  2. 2. afiş mükemmel olmuş

  3. ilk üç afiş ne zaman geldi:D

  4. 1. 3. ve 5. afiş mükemmel görünüyo

  5. alice bu seride new moondak kad güzel deill :(((

  6. afişler gzlllllll :D:D:D

  7. bence tutulma yazar stephen meyer ır dediği ve kaleme aldığı eser gibi ço fazla tutrulucak anak bu filmde bazısahneler bellaya asla yakışmayan ve uygunsuz sahnelerdi ben olsaydım aşka daha fazla yer verirdim bir d şu yöndendüşünüyorum ben itabı okuyaarak bu sonuca vardım ancak filmi izleeden bir şey söyleyemeyeceğim ancak biziher zaman ekranlşarın tutsağı yapan alacakaranlık serisini yazdığı için stephem meyerı tebrik ediyor vesonsuz aşkın tek bir ölü ruhta olmasını sağladığı için ona teşekkür ediyoruzzz

  8. son afiş çok yapmacık olmuş hiç gerçek gibi gözükmüyor

  9. hepsi birbirinden güzel

  10. doğrusunu sölemek gerekirse 4. afiş deki vampir adı riley. o da çooook yakışıklı. bu arada şunu sölim. o riley alicenin gerçek sevgilisii.

  11. hepsi süperr helede jacop harika

  12. hepsi birbirinden güzel olmuş muhteşem yani

  13. katılıyorum . Alice kocaman kadın gibi gösteriyor. Lise öğrencisiyle alakası olmamış. edward desen b.kuma benziyor. jacob yeniaydaki kadar güzel değil. Bellanın güzel olduğu söylenebilir.

Bir Yanıt Bırakın

 
