Bu iddia Hollywood’u karıştıracak

20 yaşındaki Kristen Stewart, Robert Pattinson’dan hamile mi?

Ünlü magazin dergisi OK’in iddiasına göre, Alacakaranlık serisinin dünyaca ünlü iki yıldızı genç yaşta aile kuracak. Dergide yer alan habere göre Alacakaranlık serisiyle milyonlarca genci peşinde sürükleyen ve kısa bir süre önce birlikte olduklarını kabul eden Kristen Stewart ve Robert Pattinson bebek sahibi olacak. Robert Pattinson’ın şovuna konuk olduğu Oprah Winfrey’e sevgilisinin hamile olduğunu açıkladığı iddia ediliyor. Pattinson’ın iki aylık hamile olan Kristen Stewart’a evlenme teklif ettiği ve genç yıldızın bu teklifi düşündüğü iddialar arasında.

Kaynak: Habertürk

~ tarafından HK_Bgm Mayıs 14, 2010.

13 Yanıt to “Bu iddia Hollywood’u karıştıracak”

  1. Bence bu habr yalan arkdşlar…çnkü oprah show hmile olyı dgrumu dye sordklarnda rob we krıs gldülr we krısn cwabı”bebgi rob dgrck”ddi gldlr bu sorya ama aralrnda ksnlikle bi ilşki wr…

  2. ben hiç sanmıyorum bu gazeteciler çoğunlukla haber bulamayınca böyle yapıyolar bence yalandır…

  3. yaaaaaaaaa inanmıyorummm bari evlenmei bekleselerdi rob seni ok seviorummm :…:(

  4. hayırr yaa:((

  5. bu haber doğru mu yaaaaa

  6. yinemi bebek tanrım gercekci olnnn yalannnnnnn sadce gülüorm bu habereee😀 zuhahahaha xDxDxD

  7. ya bişiy diycem robert_kübra arkadaşım bişiy sorcam sen oprah showun türkçesini nerden buldun banada söylermisin bende izlim lütfennnnn…

  8. ya doğruysaa !!!!

  9. deiLdir arkadaşLar OK dergisini bLmiyomuyuz hep yapıyoLar bunu. eminim buda daha önce çıkan bazı haberLer gibi yaLandır

  10. Bu haber bencede doğru değil magazinin uydurmasıdır.

  11. hayır yaa doğru olamaz edward’ım aşkolsun yaaaa. zaten bu hristiyanlardan her şey beklenir dimi. oooof ooooof kesin yalandır dimi biri bana yalan olduğunu sölesin lütfeeen.(zaten herkesyalandır dio ama neyse) lütfen yaa yalan olsun bu doğru olmasın. hem ben bi şey duydum robert kristenden ayrılmış emily de ravinle birlikteymiş hani şu beni hatırla die bi film var işte orda bi elektriklernme olmuş birbirlerinde offf off ondan dolayıda kızdım zaten robert’e kristen la olmasını istiyodum ama şimdide kristen robert ten hamile dio oof oof. nese olan olmuş artık napalım

  12. Bence de yalan kim der yayında böyle bi şeyi hem de gerçekten Kris in hamile olduğunu düşünmüyorum bide hamile hamile oynayacaktı film de o kadar hareketli sahnelerde

Bir Cevap Yazın

 
