Dünden Bugüne Robert – Küçüklük Fotoğrafları

~ tarafından HK_Bgm Mayıs 12, 2010.

21 Yanıt to “Dünden Bugüne Robert – Küçüklük Fotoğrafları”

  1. waw

  2. 4 yaşında ne tatlıymış yaaaaaaaaa
    yirim seniiii

  3. her hali çok güzel…ama uzun ve dağınık saç şekili daha çok yakışmış…:)))

  4. 15 yaşında harikaymışş 16 yaşındaki hali oyuncak bebek mi???

  5. onu cook seviyrm

  6. 15 yaşında resmen karizmaymış yaaaa

  7. Yazınız için teşekkürler …

  8. her hali ,her yaşı,her duruşu güzel ama sadece 16 yaşındaki halini beğenmedim onun dışında süperrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!

  9. Ya bu kdarmı ykışıklı olur …. Süpersn ya

  10. yhaa her yaşında çok tatlııııııııııııııı

  11. bence her hali her yaşı her resimi çok g
    üzel seni çok seviyorum robert pattinson edward 17 yaşında süper ya

  12. her halyle muhteşem ama yinede 15 de spermş

  13. wLLa şmdqi hLi dha qseLL öncden iqRnçmiş hyaLL qRıqLqna uqRdım wLLa xD

  14. her hali çok güzel robert pttinsonun tam bir karizma müthişsin aşkımmmm robert

  15. en sonn haliii öylee etkileyiciki….:(((

  16. çok şeker ya keşke kristen yerinde olmak var ya off off anam offff

    • herkes istiyo yaa. bende çok istiyorum sedacımm. oof ooof. ben en çok şafak vaktinde renesmeee yi kim oynucak onu merak ediorum emma watson diolar ama bilemiorum

  17. robertttt aşkımmm çok yakışıklısın….:))))yerim seni.ayrıca gerçek hayatta bellayı kapmıssın.sende az diğilsin haaaa.bellada süper kız ama demi arkadaşlar?ayrıca ıron wine ‘nin söylediği filmin müziğide çok ama çok güzel.hatta şu an dinliyorum bile..:))

    • evet o şarkı bende de var. twilight de son bölümde bella ve edward dans edio o şarkı dimi. flight birds american mounth. bend e çok seviorum onu. en sevdiğim şarkı.

  18. robertim çok yakışıklısın bebeğim yerim ben seni. edward aşkım gel benim vampirim opl muck muck🙂 😀

  19. Herhalinde sana mucxlar uçsun =)

Bir Cevap Yazın

 
