Eclipse’den Yeni Bir Görüntü

Resimde bana göre kitabın sonlarına doğru olan vampir saldırıları hakkında konuşuyorlar gibi çok ciddiler çünkü😀

~ tarafından alpcemos Mayıs 7, 2010.

20 Yanıt to “Eclipse’den Yeni Bir Görüntü”

  1. spr görünüyorlar cullen erkekleri:D emmet daha bi irileşmiş gibi :Djasper kilo almış hadi rejime:Dcarlislenin saçları ultra sarılaşmış:D edwarda diyecek söz yok tabi herzamanki gibi mükemmel😀

  2. Edward her zaman ki gibi yakışıklı ama bu filminde saçlarnı kermş we pek begnmdiğni sylyodu….

  3. Edward her zaman ki gibi yakışıklı ama bu filminde saçlarnı kermş we pek begnmdiğni sylyodu….bi röp.da

  4. emmet bile ciddi:D charlisle de bayağı iyi çıkmış EDWARD desem söylenecek söz yokk

  5. süperler.!!!!!.edward gitgide daha süperleşio.carlisle kas yapmış hafiften.jasper saçını hafif düz yapmış.emmet da 1.kitaptakindan daha ii. ____TwİlİgHt SaGa=EcLiPsE_________

  6. vayyy güselmişş

  7. katılıyorum kübra sana şacını kestiği için pek beğenmiyormuş ama yinede bir numara seni seviyorum

  8. harika ve bir okadarda düşünceli görünüyorlarama en başta carlisle ve edward olmak üzere çokyakışıklılar :)))

  9. EDWARD ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK TATLISIN YA:)

  10. bence edward bana göre muhteşem ama jasper daha iyi ben tutulmayı okurken şu çok dikatimi çekti bella edwardı sevmiyor gibi duryor

  11. bencede bellanın sevgisi eclıpsede azalıyo ama edward bırakmıyo…ne güzel.ama bencede bellanın sevgisi baya azalıyor…

  12. vaaay Jasper çok çekici çıkmış haa. ama Edward’ımı kimseyle değişmem

  13. Bencede hepsi kilo almış edward hariç.Bella’nın sevgisinin eclipse’de azaldığını duydum ohh iyiolmuş ben jacob’un taraftarıyım Bella Jacob’u sevsin.

  14. öncelikkle edward ın bellayı bırakmıyo gibi bir şey yok kitabı okumadan yorum yapmayın … jacob ve edward konuşurken jocob beni seçerse naparsın bırakırım dio bu bir ikinciside bella o pis köpele öpüştükten sonra edwarda gidip onunla konuşuyor edward istediğn parçamı al istersen alma yağni onu şeçebilirsin diyor… ve ewet bella nın aşkı azalmış gibiydi diye düşün düm ama sadece sewgi bölünmesi… ama tabiki bellanın öle yapmasına karşıyım

  15. canım benim ben kitapların hepsini 10 dan fazla okumuşumdur ezberledim artık…ve bence sevgisi azaldı edwardı atlatıp jacopa gitmeler falan hemde edward istemediği halde ilk başta sevgisi baya azaldı sonra kitabın sonlarına doğru sevgi bölünmesi oldu.ama evet netice olarak edwardı seçti ama jacopu hiç düşünmedi?

  16. düşünmedi mi?

  17. jasperr cok ttlı cıkmıss cok çekici

  18. 😀

  19. bence biraz saçma yorum yapmışsınız bellanın edwarda karşı sevgisi azalıyo falan tutulmada bella ilk önce jacopı arkadaş olarak görüyo ama sonradan ona karşı farklı şeyler hissettiğini anlıyor.ama bu demek değilki bella artık edwardı sevmiyo hem onu sevmese edwardla yalnız kaldığı gece neden edwardla yatmak istesin ??? zaten sonra şafak vaktind bella edwardı seçiyor burdanda belli bellanın edwarda deliler gibi aşık olduğunu hepimiz biliyoruz,jacopı da seviyor ama bu sadece ikisini incitmeye yarıyor

  20. zeynep sana kesinlikle katılıyorum .bellanın edwarda karşı sevgisi azalmıyo aksine daha çok artıyor yoksa neden evlenme teklifini kabul etsin?hem bella jacopı arkadaşı gibi görüyordu daha sonra sırf o ölmesin diye onu öptü ve ona aşık olduğunu anladı ve ondan uzak durdu.edwarda olan aşkı o kadar büyüüüüükkkiiiiii en yakın arkadaşından vazgeçti.hiç kimse bu kitaptan buram buram yayılan aşk kokusunu algılayamıyor mu ??

Bir Cevap Yazın

 
