Blue Jean Mayıs Sayısında Eclipse Kitabı

BLUE JEAN’DEN HERKESE ÇOK ÖZEL “TWILIGHT: ECLIPSE” KİTABI VE TAM 6 POSTER!!!

Türkiye’nin 23 yıldır zirvedeki gençlik ve müzik dergisi Blue Jean; bu ay tüm okurlarına, yakında gösterime girecek olan “Twilight: Eclipse” filmi ile ilgili, başka hiçbir yerde bulamayacağınız çok özel bir kitap hediye ediyor! Kalın kapaklı, 48 sayfa, renkli ve kuşe baskıya sahip bu özel kitapta filmle ve seriyle ilgili merak ettiğiniz birçok sorunun cevabını da bulacaksınız.

-Mayıs 2010’da Heygirl’de!

Fiyatı: 4.5 TL

~ tarafından HK_Bgm Mayıs 5, 2010.

18 Yanıt to “Blue Jean Mayıs Sayısında Eclipse Kitabı”

  1. heygirl de mi blue jeanda mı ya

  2. almayan nolsun yaaaaaaaaaa yeni sayısını görmemiştim saolunnn

  3. bu komple mayıs ayı serisi mi.acil cevap lütfen

  4. yani mayıs ayının her hangi bi günü alınabilir dimi????

  5. ya kızlar mayıs ayının blue jean dergisi mayıs ayında alan aldı.elinizi çabuk tutun herkes kapar ben aldım içeriği çoook güzel…kristen rob hakkında ne demiş yada rob kristen hakkında hepsi yazıyo bence hemen alın…

  6. aylin’ciğim nereden aldığını söyler misin? ya da nerelerden temin edebilirim??

  7. Bende aldım harika 48 sayfa çk gzel blue jean çk tşk….

  8. aldım bende süper bişiiii yaa

  9. mayıs bitmeden alınn

  10. ben realden aldım carfurdada var büyük marketlerin dergi bölümünde var ama bencede çabuk al…büşşş:)

  11. ya arkadaşlar bu dergide midnaight sun çıkmıcak onun yerine bree adlı wampirin ağyazıyo ağzından bi kitap haziranda çıkıcakmış die yazıyo bunun açıklamasını albilirmiyim kafama çok takıldı da😀

  12. çok güzel ama heygirl ün new moondan sonra verdiği daha güzeldi.yine de blue jeane tşk

  13. midnight sun çıkıcak ama önce bree nin hayatını anlatan kitap çıkıcakk

  14. Midnight sun ktabnı tkrar yazblirmş…

  15. iyişallah tekrar yazılır ya ben çok merak ediyorum edwardın duygularını…

  16. bndeeee

  17. ben aldım süper şeyler var kitabın içinde tavsiye ederim

  18. Evet bende aldım harika şayler var

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: