Kristen Stewart Tam Bir Sigara Bağımlısı!

Kristen Stewart geçtiğimiz cuma günü Beverly Hills’te bir basın toplantısına katılmıştı.

Magazincilerin adım adım izlediği genç oyuncu, toplantı arası verildiği esnada balkona çıkıp sigara içerken yakalandı.

Twilight filmlerinin başrol oyuncusu Stewart, bu konuda herhangi bir açıklama yapmazken, imajını zedelediği konuşulmaya başlandı bile.

~ tarafından HK_Bgm Mayıs 2, 2010.

32 Yanıt to “Kristen Stewart Tam Bir Sigara Bağımlısı!”

  1. yekıştıramadık.o dünyada sevilen bir oyuncu herkese örnek olması gerekmez mi?

  2. ya ona bakarsan eroin kullanan sanatçılar bile var ama kimse bişiy demiyo bence içebili herkes içiyo…twilight ekibinde sigara içmeyen oyuncu çok az…

  3. maviş bencede doğru söylüyon içmemesi gerekir daha 20 yaşında ama çoktan içmeye başlamış ve engelleyemeyiz ama örnek olcam diyede kendini kısıtlayamaz ki.ama bende sigaradan nefret ederim…

  4. evet sigara hiçmeyen yoktur sanaırım

  5. bence ikinizde haklısınız bence hem normal hem de yakıştıramadım.

  6. olabilir yani.insanlara “sen sigara iç ,sen içme” diyemeyiz ki herkesin kendi seçimi bu .

  7. BENCEDE…

  8. EVET ARKADAŞLAR O BİR ÜNLÜ.YA SİGARAYLA GÜNDEME GELECEKTİ.YADA EROİNLE.BAKALIM DAHA NELER ÖĞRENECEĞİZ………………………???????

  9. bencede herkes içiyor..karalamaya çalışıyor basın…

    • kesinlikle katılıorum imajla ne alaka bnde sigaradan nefret edrm ama insanlara karısamayz ynede sewiorm onu😀

  10. herkesin kendi tercihi imajla yada örnek olmayla alakası yok eer istiyosa içer. arkadaşların dediği gibi eroin kullanan sanantçılarda var buna biz karışamayız ne istiyolarsa yaparlar kendi tercihleri kimsenn buna arışmaya hakkı yok. 🙂

  11. tamaman katılıyorum vala

  12. aynen merve(:

  13. hakikaten karalama kampanyası… bu aralar bir çok şey duyuyoruz ünlüler hakkında ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyoruz ama basının her şeyi büyüterek bize yansıttığından neredeyse hiç şüphem yok zaten sizlerinde dediği gibi seçim meselesi ister sigara ister alkol yada madde bağımlılığı…

  14. bu arada bana olumsuz oy verenler için söylüyorum=___kristen ve rob i çekemeyen anten taktırsın.fazla çekemiyorsa digitürk taktırsın.______TwİlİgHt____________RoB_AnD_KrİsTeN____________

  15. ya bunlarda manyak mıdır nedir bir kere görmüşler sigara içtiğini hemen sigara bağımlısı yaptılar kızı

  16. Valla Öyle Diosunuz AMa Bizim Ülkemizde Tarkan a bile gururumussun demedilermi Uyusturucu Olayından sonra ….

  17. sonuçta tanınan bir kişi sigarayla kameralarda olmamamlı

  18. hic yakistiramadim kristene simdi bu sigara bagimlisi olmasin

  19. robert ve kristen için sölediiim sözü ben sadece onları sevdiim
    için söledim ltfen yanlış anlamayın!!!!!!!!!!!!!

  20. şimdi başlıkta kristen tam br sigara bağımlısı yazıyo. oysa ne kadar sigara içtiğini yazmamışlar. bir kere içerken görüntülemişler. ayrıca içmesi çook doğal. oyuncuların (en sevilenlerin bile) sigara içmesi doğal bişi. ama neden tam bir sigara bağımlısı demişler anlamadım. bu konuda ”sigara içmemesi gerkiyor” diyenlere katılmıyorum. çok doğal bişey. herkes içebilr…

    • bencede tam bir sigara bağımlısı demeleri kötü bir şey sadece bir kere görüntülemişler ve sigara bağımlısı diyorlar ne bu şiddet bu celal şimdi sorsam onlarda içiyodur her insan enazında bir kerede olsa sıgara içer ama kristen içme diyenlerede cevabım daha kız bitane içmiş ve başka yerleerde yazdığına göre depresyondaymış sakın sigara içiyo diye onu sevmeyi bırakmayın🙂

  21. AAAAAAAA olmadı ama sigara seni öldürür kristin🙂

  22. sigara içmesi doğal birşey ama ben kendisine yakıştıramadım daha 20 yaşında ashley greene içmezken ona hiç yakışmadı ama benim korktuğum taraf kristen hayranı olan çocuklar kristene özenip ilerde sigara içebilirler ya da gençler daha doğrusu genç kızlar sigaraya başlayabilirler.

  23. Taylor Lautner, Ashley Greene ve Jackson Rathbone ekipte sigara içmeyenler bunlar Elizabeth Reaser içiyor mu emin değilim

  24. Benim yorumum gorunmedimi ya?

  25. iç içde çabuk geber ama dur ya bu roberti üzer vazgeçtim bırak çabuk o sigarayı

  26. ne derseniz deyin onu sevenleri onu sevmeye devam eder tabi gerçekten seviyolarsa🙂

  27. bence aralarında en efendi olanı taylor lautner. İş sigarayda değil bi kere başlayan tüm kötü alışkanlıklara yönelir zaten…

Bir Cevap Yazın

 
