İşte En Yeni Eclipse (Tutulma) Fragmanı

En yeni fragmanın Twitter üzerinden fanlara 23 Nisanda çıkacağı bildirilmişti. İşte o fragman karşınızda. İyi Seyirler 🙂

~ tarafından alpcemos Nisan 24, 2010.

15 Yanıt to “İşte En Yeni Eclipse (Tutulma) Fragmanı”

  1. Allah’ım yha SÜPER bir şey bu ya tutulmaya bir kez daha TUTULDUM diyebilirim jacob ağırlıklı sahnelerin olması çok hoşuma gitti Allah’ım ne olur biran evvel gelsin şu haziran
    AMİN….

  2. muhteşem bi fragman ı loe thisss <3<3<3<3<3

  3. aaaaaaaaaaaaaa!! inanılmaz süper! paylaşım için teşekkürler sabırsızlıkla tutulmayı bekilyorum 😀

  4. harika ya çok hoşuma gitti savaş sahneleri falan süpeerrr

  5. önceki fragmandan milyon kat güsel olmuş, hem bilmediğim sahneler de gördüm 🙂 paylaşım için teşekkürler, şurda hazirana ne kaldı kiiiiii… ilk önce ben dalcam sinemalaraaaa 😀 😀

  6. ewt kesinlikle cooooook güzel we mükemmel 🙂 wede kitaba sadık kalınmış HARİKA 😀

  7. kitaptaki güzel sahneler çekşlmiş ama.bu fragmandan hiç birşey anlamadım. çok hızlı ve kimin ne olduğu anlaşılmıyor.

  8. hazirana daha çoook var yaaa

  9. AAAA…kanım dondu Allahım Alllahım bu filmdeki herkese aşığım

  10. süper ötesi bişey bu….

  11. gerçekten süper olmuş… sabırsızlıkla bekliyorum

  12. yha süper yha,müthiş bişi yha içim eridi resmen öbür fragmandan daha açıklayıcı olmuş off yha biran önce gelsin şu tutulma…Jacob I LOVE YOU…

  13. Ayyy çok güzel yaa 30 haziranı sabırsızlıkla bekliorum… Bu arada sakın eclipse (tutulma) 2 temmuzda çıkcak zannetmeyin eclipse(tutulma) 30 Haziranda bütün dünyada aynı tarihte çıkcakmışş. Bunuda bilmeyenlere sölüorum

  14. perfect yhaa bn böle bişi grmedmm yakından takip ediorum hep 30 haziranı İPLE ÇEKİORUM 😀

  15. arkadaşlar bu iki şarkının adın bilen varsa lütfen söylesin yha internetten araştırdım ama bir türlü bulmadım sizin yardımlarınız bekliyorum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: