Eclipse (Tutulma) Filmi YENİ Fragman Resimleri (26 Adet)

~ tarafından HK_Bgm Nisan 24, 2010.

12 Yanıt to “Eclipse (Tutulma) Filmi YENİ Fragman Resimleri (26 Adet)”

  1. gerçekten çok güzel.tutulmada adrenalin yüksek geçicek.hziran ayında geri sayım yapmaya başlayabiliriz .şuan beklemekten başka çare yok.

  2. film için gerçekten çooooook heyecanlıym…rob ölürüm sana :*

  3. malesef ben beklemek istemiyorum yhaaa

  4. Edward gne yakışklı…hazirna kadr bk çk zor:(

  5. edward her zaman ki gibi süper bazen onun masal kahramanı olup olmadığını anlamakta güçlük çekiyorum..(edward olmasaydı dünya anlamsızdı xD )

  6. kuzenlerle çoooook büyük bir heycanla bekliyoruz eminim ki süpperrdirr ve o kadar bekladiğimize değecek edward çoook yakışıklı jacobun edward varken hiç şansı yok

  7. edward sana ölüyorum nası bıseysın sen beklemek istemiyorum

  8. HELAL OLSUN ALACAKARANLIGA

  9. dünyada edwarddan yakışıklı biri var mı yaaaa. aşkım edwarddd

  10. edward ve jacob muhtesemler oradaki karakterleri hosuma gidiyor edwark karızmatik ve gizemli jacob yakısıklı ve cana yakın cok iyilerr

  11. jacob jacob jacobb

Bir Yanıt Bırakın

 
